Trebuie sa pricepi eseurile si sa redai ideile de acolo cu cuvintele tale nu sa le tocesti. Iar la istorie trebuie sa-ti gasesti o logica a intamplarilor pe o axa pe ceva.
Problema nu e memoria. Problema e ca nu poti invata eficient lucruri pe care nu le placi.
Am avut colegi care au memorat toate combinatiile la Poker in 10 minute, dar nu erau in stare sa spuna trei ani la istorie
Si cum m-as putea justifica in fata unui profesor?
Treaba lor e sa verifice daca ti.ai fixat acele cunostinte, in niciun caz pentru a vedea "nivelul de inteligenta" sau ce "bine te duce memoria".
Mi-e ciuda ca la exercitiile din clasa ma descurc extrem de bine, de exemplu, subiectele 1 si 2 de la variantele de bacalaureat. In momentul in care mi se cere acel eseu de la subiectul 3, ma impotmolesc. Atat in scris, cat si in oral. Am incercat sa compun eu eseul pe loc, am crezut ca daca am citit operele imi va fi usor. Insa sunt depunctata foarte tare, desi folosesc idei si din eseurile date. Ma frustreaza maxim lucrul asta De asta am zis ca singura rezolvare e sa-mi imbunatatesc memoria