| Rby a întrebat:

Salut tuturor, ma numesc Robert, am 20 de ani si in ultima vreme m-am ingrasat destul de mult. Poate suna bizar, dar de cand sunt student am inceput sa ma ingras treptat, pina cand am ajuns in situatia in care nu'mi mai vin multe perechi de pantaloni, si arat destul de ' plinut '. Obisnuiam sa am un corp solid, destul de muscular, insa acum am ramas doar cu niste brate masive, restul s-a schimbat. Principala problema este burta si grasimea de pe fund, picioare. Problema este ca nu'mi gasesc timp pentru a merge la sala, si sunt curios ce as putea face pentru a slabi intr'un mod sanatos. Reducerea meselor, la o singura masa pe zi? ar putea functiona? Mersul ( specific mersul! nu alergatul! ) pe jos, ar putea ajuta? As putea face un sacrificiu sa renunt la masina si sa ma deplasez pe jos. Sper ca aici sa gasesc un raspuns, va multumesc, o zi buna!

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| Lizzu a răspuns:

Mananca ce mananci de obicei doar ca redu din paine sau taie-o de tot. Mananca fara paine chiar daca prima data te vei simti nesatul, treptat stomacul se obisnuieste.
Nu mai manca dulciuri. Lasa sucurile mai ales cu acid, sunt pline de coloranti si zahar. Bea apa plata sau minerala. Poti bea un pahar de suc sau gusta ceva dulce la o saptamana, nu e crima.
Cum spunea si mai sus, gaseste-ti 20 min pe zi si fa sarituri, sau ia-ti o coarda si sari coarda cate 20 min 30 ..cu pauze, ajuta.
Si da, renunta la masina, da-i o vacanta si tu mergi pe jos, acum nu mai ai scuze, e frumos afara si soare si te umple de energie happy Mergi pe jos oriunde te duci si oricand.
In timp se va vedea rezultatul efortului tau
Mult Succes