A.Ti-ar prinde bine inca 5-6 kg. Fa sport anaerob (chiar culturism) dar nu lua suplimentele "inofensive" pe care le vor vehicula "cunoscatorii" de la sala. Incearca sa-ti iei din hrana proteinele necesare si da, un supliment cu vitamine daca faci sport intensiv te va ajuta.
b. Chiar daca nu faci nimic, cam in 4 ani datorita hormonului anabolizant testosteron, pe masura ce te maturizezi vei lua in greutate inca putin pana la 21-22 ani.
Nu foarte in amanunt, am citit doar despre cateva suplimente despre care cereau amanaunte cativa pe acest site. Toate erau dubioase si depre toate se pretindea ca sunt OK. Lumineaza-ma tu cu cateva exemple cu adevarat OK de pe piata noastra si voi vedea daca pot sa ti le desfiintez sau nu.
De pe piata noastra? Nu prea am incredere in produse romanesti.
Dar uite, din import :
http://www.megaproteine.ro/Proteine/Dymatize-Elite-Whey-Protein-2-200g/
Asta il folosesc eu personal, altele ( spre ex. la six star nutrition si ON ) sunt si avizate medical.
Alea romanesti contin aspartam spre exemplu pentru indulcitor, nu poti sa bagi aspartam si sa spui ac e OK ( alea din import sunt din SUA, unde aspartamul este interzis ).