| dorinta04 a întrebat:

Spuneti-mi si mie niste pastile pentru memorie. Sunt in clasa 8 sunt o eleva destul de buna insa din cauza stresului nu mai pot sa retin absolut nimic si imi este foarte frica la examen.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| Zenithf a răspuns:

Intai si intai, trebuie sa eviti aceasta frica. Frica iti spune "nu pot", si creierul ia asta de buna si "nu poate".
Trebuie dimpotriva sa-ti spui ca esti buna si ca "poti", dovada este ca esti o eleva destul de buna.
Pentru rezultate mai bune sunt esentiale: somnul, recreatia (rest&relaxation) si hrana pentru creier, aici intra suplimente nutritive ca lecitina - o proteina gasita si in soia, lapte s.a.m.d., grasimile - cele mai bune sunt omega-fat 3 care se gasesc si in nuci, seminte (neprajite), peste oceanic, vitaminele, in special vitamina B6 care se gaseste si in spanac, ardei gras, varza, banane.
Pe scurt, odihneste-te, fa miscare din cand in cand pentru oxigenare si mananca sanatos. Mens sana in corpore sano.

6 răspunsuri:
| titisan70 a răspuns:

Lecitina.Foarte buna!

| alabalaportocala2011 a răspuns:

Nu există, sau nu știu eu, să existe. Învață cu conspecte.
Lecitina mai ajută.

| EmaS a răspuns:

Lecitina poate, nu stiu daca exista altceva mai puternic. Dar oricum nu este drogul minune, asa cum iti trebuie tie.

| cristina128 a răspuns:

Memoplus

| AlisAlis a răspuns: