anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Vă spuneam într-o întrebare anterioară că sufăr de rău de mașină.
Ei bine, expunerea repetată și treptată la drumuri lungi, în autovehicule, mă va vindeca de această "afecțiune"?
E asta o metodă bună?
Vreau să călătoresc mult în viitorul apropiat și, după cum vă dați seama, voi avea de parcurs drumuri lungi.
Dacă am rău de mașină, pot avea concomitent și rău de avion sau rău de vapor?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Da, mai ales rău de mare o să ai.
Dar sunt și medicamente pentru asta. Eu zic să încerci să călătorești și apoi să vezi.

| anonim_4396 explică (pentru sadrian46):

Folosesc medicamente de fiecare dată dar nu vindecă răul, doar îl diminuează.

15 răspunsuri:
| cristi202 a răspuns:

Daca ar merge la medic, si toti de aici ce au intrebari cu privire la sanatatea lor ar face la fel, rubrica de sanatate ar fi degeaba pe aici. happy

| Simpatic a răspuns:

Din ce stiu eu raul de mers nu trece la expuneri repetate, eu sunt sofer de peste 14 ani de zile, merg pe orice masini fie ele lente sau sport, nu am nicio problema cand sunt sofer sau pasager, dar in autobuz daca stau cu spatele pe acele locuri in care se sta cu spatele imi vine rau, daca stau pe locurile normale in care se sta cu fata catre traseu nu am nicio problema.
Asa si in cazul tau raul nu poate fi in toate formele, la masina de exemplu daca tu ai conduce pun pariu ca nu ti-ar fi rau, rau ti-ar fi mai ales daca ai sta in spate ca si pasager.