| joanna26 a întrebat:

Vreau ceva remedii pentru tuse. tusesc de 3 saptamani.am luat tot felul de pastile si nu mi trece e un fel de tuse "magareasca"

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| felinas a răspuns:

Scumpa eu am avut aceeasi tuse si m-a tinut 4sapt inca mai tusesc dar nu mult.Eu am fost la urgenta pentru ca am avut durere toracica insuportabila chiar nu este de glumit. Uite ce sa iei eurespal si erdomed sunt foarte bune si ia-le cat mai repede ca eu nu am luat la timp si acum am facut torocalgie post efort tuse (nevralgie intercostala )si crede-ma este o durere insuportabila nu poti sa ridici nici o sticla cu apa.Acum sunt in medical, sper ca ti-am fost de ajutor. Sanatate

13 răspunsuri:
| doctoressa a răspuns:

Buna! Daca aceasta tuse persista de 3 saptamani, in pofida tratamentelor pe care le-ai incercat, ar fi bine sa mergi la medic pentru investigatii (cel putin o radiografie pulmonara). Multa sanatate! http://www.i-medic.ro/boli/tuberculoza-pulmonara

| Maariiaa a răspuns:

Cu pastilele ai agravat mai rău. Continuă să bei ceaiuri îndulcite cu miere și poți să încerci și lapte cu miere(lapte de orice fel).
Sper să îți treacă. Dacă nu trece, du-te la un control, să nu ai ceva cu gâtul.

| ancutza_2191 a răspuns (pentru Maariiaa):

Cum sa ii spui "daca nu trece"... fata tuseste de 3 saptamani, o stat prea mult! Ar trebui sfatuita sa mearga urgent la un control

| joanna26 explică (pentru ancutza_2191):

Am fost si mi a dat antibiotic, eurespal ...si ce mai sunt de tuse.cu gatu n am nimic... febra nu am dar tusesc foarte rau si e stresant deja mai ales la serviciu.

| felinas a răspuns (pentru joanna26):