| Furnicuta000 a întrebat:

Am o problema, azi de dimineata a sarit siguranta de la contor si s-a oprit curentul. Am pus-o la loc, dupa o ora a sarit din nou. Apoi am pus-o la loc, iar a sarit. Nu am observat nimic inneregula, am scos si boilerul din priza pentru ca ma gandeam ca el e de vina pentru ca are un stecher piscat, dar tot a sarit siguranta. Singurele lucruri bagate in priza acum sunt 2 televizoare si un frigider ca nu pot sa stau cu el scos din priza toata ziua sa mi se strice mancarea. Acum am lasat siguranta asa. Astept electricianul sa vina pe seara dar ce poate sa fie? E ceva grav?

6 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

Nu stiu ce contor ai dar fiecare siguranta are traseul ei pe care il poti descoperi simplu, stinge toate si vezi pe rand -lumina -priza -in toate incaperile, camera, bucatarie, baie

| gabicoo a răspuns:

Dacă ai chemat electricianul e bine. In cazul tău este vorba despre un scurt circuit undeva. Electricianul dacă este meșter bun va găsi problema.

| Cipi1212 a răspuns:

Mai bine așteaptă electricianul.

| AndreiBistriteanu a răspuns:

Depinde tipul sigurantei, daca este automata si daca este de tipul Rcb sau Mcb.
Daca este RCB este posibil sa ai o mica scurgere la pamant daca este doar mcb este vorba de suprasarcina.

| Furnicuta000 explică (pentru AndreiBistriteanu):

A venit electricianul si a zis ca e de la contor si ca vine maine sa stranga ceva acolo ca nu face legatura bine si sa schimbe siguranta. Si schimba si siguranta la boiler. Deci teoretic ar trebui sa fie bine, nu?

| adam7 a răspuns:

E mai grav să ai stecherul ciupit la boiler!
Poți muri curentat, acolo nu mai scapi dacă are probleme cu împământarea și scapă curent.
Urgent! aș spune electricianului să monteze spre boiler un rcbo de 10mA (arată ca o siguranță automată) dar e de fapt un diferențial de protecție care îți poate salva viața în caz ca apar scurgeri de curent, sare imediat și oprește curentul.