Ce intrebare stupida.
E ca si cum ai face diferenta dintre piciorul drept si cel stang.
Daca vei gasi o diferenta intre ele anunta-ma.Eu cred ca sunt la fel amandoua negre, au acelasi gust, aceleasi sortimente si anume:0Zahar,Lamaie si Classic.Amandoua sunt la fel de daunatoare sanatatii.Amandoua au reteta comuna, cred ca doar cantitatile si unele mici substante difera.Amanoua contin acizi si bule dragalase.Amandoua au pe ambalaj culorile alb si rosu, mai putin pepsi care "difera printr-o dunga albastra". Amandoua au acelasi pret.Amandoua sunt preferate de oameni. Observi cate au in comnun? Nu te mai chinuii sa gasesti diferente. Sper ca ti-am fost de ajutor si ca ai inteles ca nu orice lichid este bun de consumat.
As la fel numai ca la cola este mai multa cofeina si zahar si la cola mai putina
Adevărata Poveste: Pepsi vs Coca-Cola
Coca-Cola a fost întotdeauna o companie tradițională, care a pus foarte mare preț pe vechile valori familiale promovate în micile orașe din Statele Unite ale Americii. Formula acestei băuturi are numele de cod Merchandise 7x și a rămas aceeași încă din anul 1886 păzită sub cele mai înalte norme de securitate.
O cu totul altă imagine a promovat compania rivală: tinerii și neliniștiții de la Pepsi. Aceștia și-au propus sa devină brandul celor tineri și la modă. Au pătruns pe piață la sfârșitul anilor ’60 și cu toate că intrarea lor s-a făcut cu mare tam-tam, la sfârșitul anilor ’70 la o sticlă de Pepsi se vindeau două de Cola.
În 1976 Pepsi a lansat o îndrăzneață și foarte bine gândită campanie numită: « The Pepsi Challenge ». în printurile acestei campanii erau aleși niște oamenii care erau rugați să facă un blând test intre cele două băuturi: Pepsi și Cola. Reluat de mai multe ori acest test a dovedit că oamenii care au fost testați au preferat gustul Pepsi pentru că era mai dulce decât tradiționalul Cola. Campania a avut un mare efect asupra vânzărilor companiei Pepsi astfel încât în anii ’80 se făcea din ce în ce mai mult un transfer de consumatori de la Coca-Cola la Pepsi. O problemă destul de serioasă pentru conducerea Coca-Cola, Roberto Goizueta, care în condițiile actuale era forțat sa găsească o soluție rapidă și eficientă. Astfel, cei de la departamentul de R&D au găsit o nouă formulă care, la teste, a demonstrat că ar fi preferabilă celei existente pe piață.
Compania a investit 4 milioane de dolari în cercetări de piață. Aceste cercetări au durat 3 ani și au arătat ca dintre-un eșantion de 200.000 de oamenii mai mult de jumătate preferau gustul cel nou în locul celui vechi. Pepsi și-a continuat ascensiunea atribuind și o imagine, un simbol campaniei lor. O imagine care sa le dea strălucire și pe care au găsit-o în persoana celebrului cântăreț Michael Jackson, aflat în plină ascensiune la vreme respectivă. Energia lui de care dădea dovadă în concerte deborda tinerețe și inspira succes. Așa că: Pepsi pe lângă faptul că dăduseră lovitura cu noul gust, acum mai erau și susținuți de regele pop.
Anul 1985 a fost unul dramatic de-a dreptul pentru Coca-Cola, de la care toată lumea aștepta o reacție care să surprindă. Deși pe piața mondială, Coca-Cola se afla încă în fruntea clasamentului, în Statele Unite începea să piardă tot mai mult teren în fața celor de la Pepsi. Acesta a fost momentul în care Roberto Goizueta a decis să lanseze « Noua Coca-Cola ». Vechile sticle au fost retrase de pe piață și formula băuturii a fost înlocuită în mod oficial după 95 de ani de existență pe piață. Conducerea de la Pepsi au văzut aceasta decizie ca o situație de panică în interiorul Coca-Cola. Și într-adevăr nu a avut nici pe jumătate succesul scontat. Cei 4 milioane de dolari cheltuiți pe cercetarea de piața au fost o investiție total neinspirată. Mai mult decât atât, nostalgici au înființat o asociație a vechilor consumatori care protestau împotriva faptului ca băutura lor preferată a fost scoasă de pe piață. Asociația și-a atras în jur de 9000 de membri. Au existat cazuri când colecționarii de sticle de vin făceau rost pe sub mână de vechile sticle de Coca-Cola pe care le vindeau la un preț premium. După două luni de la lansare, compania a început să primească în jur de 1500 de reclamații pe zi din cauza noului gust de cola. Statistica a confirmat încă o dată faptul că decizia celor de la Coca-Cola a fost un gest total neinspirat, având în vedere că 70% dintre consumatori nu agreau noua Cola, iar 80% criticau aspru decizia schimbării. Opinia publică a învins într-un final și Goizueta a luat decizia să reintroducă binecunoscutul gust de Cola pe piața sub denumirea: «Classic Coke». Compania a pierdut o mulțime de clienți loiali, în timp ce Pepsi a câștigat un segment de piața de peste 5%.
Pentru prima data în istorie Pepsi a avut câștig de cauză în fața liderului pe piața de soft drink și ofensiva continua, având în vedere noua campanie Pepsi.
Eu prefer Coca Cola :p
Mama cata monologu ai scris aici mai ( copi -paste) in fine cam mult pentur o intrebare atat de mica
Coca Cola are un gust mult mai bun decat Pepsi datorita retetei lor secrete pastrata de mai bine de 100 de ani!
Ii ca si diferenta dinter piciorl drept si cel stang (cum au scris unii) dar pepsi coca cola si fanta(parca) apartin de aceeasi firma si da pepsi si cola sunt aproape identice doar ca cola are formula secreta (care dizolva si sangele )
Sunt bune fratilor? Daca stiti ce contine Pepsi, cu toate ca nici Coca-Cola nu e buna.Pepsi contine celule de la fetusi umani avortati.A recunoscut Pepsi asta : http://stirileprotv.ro/......rtati.html
Scrieti pe google mesaje : "Pepsi foloseste celule de la fetusi avortati"
Credeti ce vreti, oricum amandoua nu sunt bune fratilor, beti apa.Apa e sfanta, sanatoasa!
Nu prea e diferenta, din cate stiu eu... Doar numele, ambalajul si... poate cola are mai mult zahar decat pepsi. In mare, sunt la fel, cred.
Pepsi nu e la fel de acidulat ca cocacola, cocacola pune mai multa cofeina decat in pepsi, pepsi nu e la fel de dulce ca cocacola, cocacola produce mai multa energie decat pepsi.
Funda!