Pana de cauciuc sau de ce? Poate sa se rupa lantul, sa sara o spita, sa se rupa o roata. tot pene sunt.
Demontezi roata. Cu o surubelnita cat mai neascutita, demontezi cauciucul de pe janta. Impingi valva in interior, inainte de a scoate cauciucul, ca sa il scoti cu tot cu camera.
Iei camera din cauciuc, aduci un lighean cu apa, bagi aer in camera si o bagi in apa, sa vezi pe unde sufla.
Lipesti un petic pe acea zona, cu lipiciul special din kit, pui un obiect greu sa apese pe el (sau il prinzi intr-o presa, daca ai posibilitatea), apoi, dupa ce trece timpul scris in instructiunile kit-ului cu petice, pui cauciucul pe janta, cu o buza afara. Strecori camera, prima data ii fixezi valva in gaura, si esti atent sa ramana dreapta. Cu aceeasi surubelnita dreapta dar neascutita, incepi sa bagi marginea cauciucului pe janta. Cand mai ramane o zona mica, se va intinde tare, si mai ai nevoie de o surubelnita. Te apropii incet-incet, cu mare grija sa nu ciupesti camera. La final, umfli roata, sa te asiguri ca tine aer in ea, si o montezi la loc.
Folosești kit de pană, sau schimbi cauciucul. Dacă s-a rupt lanțul nu ai ce să faci cumperi altul.
DaciaRomania întreabă: