De la ce firma sunt masinile de tuns parul, din lem?
Pot comanda produse de la Oriflame online, fara să devin reprezentant?
Salut,doresc sa cumpar o consola de black friday! Cam cat credeti ca vor costa xbox one si ps4 in perioada aceea!? Anul trecut stiu ca xbox one a fost 600 lei!
Salut TPU, sunt student la medicina veterinara anul I si o sa am nevoie de o trusa de anatomie(pensa anatomica cu cioc, bisturiu cu lama detasabila si foarfeca).Nu am idee de unde as putea cumpara un ...? (mai mult)
caut si nu gasesc ( Nici macar nu stiu daca exista) un fel de cutie dar foarte mica unde se poate depozita zapada chiar si pe vreme caniculara, am vazut un video despre un baiat care era intr-...? (mai mult)
Știe cineva cum sa comand o kendama Krom pop pe red, nu prea ma pricep la comandat?
Site-ul it-fashion.ro e de incredere? A mai cumparat cineva de acolo?
Stiti vreun sistem audio de genul Logitech s220 2.1, cel putin la fel de bun ca el, pana în 150 lei (nou sau la mana a doua)?
Unde pot gasi in Constanta, un magazin de cristale semipretioase, sfere, cristale, piramide?
Unde pot găsi Apple watch pe care sa îl testez și sa îl pun pe mâna in București sau in Pitesti, de la un magazin ceva, nu de la cei care vând.
Daca vreau sa comand ceva de pe internet, si sa fie livrat prin curier, coletul va fi deschis de politie pentru verificare?
Salutari Unde pot gasi in tara, un trench barbatesc la un raport calitate/pret rezonabil?
Ce cadou sa ii fac iubitului meu de ziua lui? Este in data de 26 decembrie, face 26 de ani si iubeste foarte mult masinile. Deja i- am tot luat breloguri sau machete, breloguri gravate... vreau ceva ...? (mai mult)
Salut, vreau sa imi achizitionez un ceas online si as vrea sa imi recomandati un site daca se poate. Multumesc mult!
As vrea sa devin reprezentat Avon/Oriflame și nu prea știu cum stă treabă, așa că : 1. Care este diferența dintre Avon și Oriflame 2. Ce bani sau alte chestii îmi revin mie că reprezentant ...? (mai mult)