Cei mai activi useri din categoria Shopping pe 28 Februarie 2025 sunt:
Sunt din Braila si caut un ceas pana in 70 lei, dar nu il vreau de pe net, ci caut magazin de unde il pot lua eu singur.Ce magazine mi.ati recomanda si ce preturi sunt?
Salut TPU Vreau sa cumpar acest calculator in 12 rate http://www.pcgarage.ro/sisteme- pc- garage/pc- garage/gaming- isolatic- intel- i5- 4460- 8gb- ddr3- 1tb- hdd- gtx- 960- oc- 4gb- ddr5/ Se poate...? (mai mult)
As dori sa-mi comand niste haine de pe un site. Hainele vin din America. Cum as putea plati livrarea daca nu am cont in banca?
Sunt din Braila si caut un ceas pana in 70 lei gen Casio, dar nu il vreau de pe net, ci caut magazin de unde il pot lua eu singur.Ce magazine mi.ati recomanda si ce preturi sunt?
Sunt elev in clasa a 8a si toata lumea are ceasuri si bratari din acelea cu ata neagra pentru baieti. In fine, ce vreau sa zic este ca eu caut un ceas de mana in genul clasic ca sa zic asa, ...? (mai mult)
Cine imi poate spune la ce pret ar ajunge un Zorb?
De unde pot lua jurnalul Violettei exact ca al ei. Acum valabil in magazine in 11. 2015. Nu cu cumparat online. La ce magazin se poate. Daca puteti. Din Valeni de Munte..Ploiesti. Sau ce e mai ...? (mai mult)
Stiti cumva in ce magazine din Targoviste sau Bucuresti pot gasi o chelie artificiala. Stiu ca e cam ciudat :)))) dar imi doresc foarte mult o chelie artificiala.
Apropo de intrebarea zilei din Oracol: Urmaresti evolutia preturilor la produsele pe care vrei sa le achizitionezi de Black Friday? Vi s- a intimplat sa vedeti un pret mai mare dupa reducere decit...? (mai mult)
1.dati- mi va rog un site de pe care pot cumpara îmbrăcăminte, încălțăminte si accesorii rock care sa nu fie asa de scumpe. 2.care e diferența intre un rocker si un metalist? 3.pot sa zic ca...? (mai mult)
Unde pot gasi bluze la fel ca asta? https://www.facebook.com/OficialMira/photos/a.622769157755003.1073741830.179237422108181/1071942226171025/?type=3&theater