Cei mai activi useri din categoria Shopping pe 11 Ianuarie 2025 sunt:
Salut, Stie cineva cum se foloseste serviciul click&collect la IKEA. Cum rezerv o canapea si sa o ridic, pentru ca online nu ma lasa sa o pun in cos trebuie sa ma duc fizic acolo. Va rog frumos sa...? (mai mult)
Buna. E o intrebare puțin stupida, însă vreau sa- mi cumpar un laptop și as dori sa- l plătesc in rate. Sunt studenta însă.și nu lucrez. Exista vreo posibilitate totuși? Sa ma împrumut la vreo...? (mai mult)
În cât timp soluționează eMAG o cerere de modificare comandă după ce ulterior am schimbat număr de telefon și am uitat sa modific numărul meu pe site? Astăzi am comandat cu ridicare din easybox...? (mai mult)
Bună, am comandat la iubitul meu un ceas de la Polo de pe elefant. Ii frumos sau ii prea negru? https://mcdn.elefant.ro/mnresize/1500/1500//res/img/fashion/11/84/16/17/2/images/ceas- u- s- polo- assn-...? (mai mult)
Ati patit sa nu va ajunga un colet de pa amazon.de? Cineva mi- a cumparat un produs din wishlist drept cadou pe 4 Decembrie, vine din Germania coletul si trebuia sa ajunga pe 15 decembrie aici, insa ...? (mai mult)
Cand ati dat un electrocasnic vechi la rabla la eMAG, cat timp a durat sa va dea voucherul? Din experienta voastra vreau sa stiu
Salut din nou, TPU. În Buzău există magazin de produse confiscate? pe internet apare o adresă (Str. Unirii nr. 209) dar care în realitate nu am găsit nimic. La fel și în Brașov (B- dul Mihail...? (mai mult)
Este de incredere site ul? https://www.reducerisportsro.com/ Sunt prea mai reduceri. Sunt originali?
De ce cand vreau sa mi activez contul payapl sau cand vreau sa cumpar ceva ma trimite pe Etoken si aprob tranzactia si imi zice ca trebuie sa solicit cod sms in pagina 3D- secure si pe magazin play am ...? (mai mult)
Buna TPU Am și eu o problema, am cumpărat de pe eMAG un proiector de lumini in jur de 130 de lei iar când a venit și l am băgat in priza a făcut scânteie, a bubuit ceva in interior și a început...? (mai mult)