Cei mai activi useri din categoria Shopping pe 12 Ianuarie 2025 sunt:
Salutare! Vreau să îmi cumpăr un telefon care nu e disponibil în magazinele mari de electrocasnice. Așa că, întrebarea mea este, care dintre următoarele site- uri stiți că ar fi safe (trimit...? (mai mult)
Cam după câte spălări se duce vopsea Manic Panic?
Care este diferența între EBAY si WISH?
1. Care este părerea voastră despre produsele de pe WISH? 2 Cum pot sa urmăresc starea comenzii de pe WISH?
In cam cat timp livreaza cei de la smokemania cu gls?
Ce stiti de Farmacieproprie.com? Cat de incredere sunt? As vrea sa comand de la ei, dar nu stiu ce sa zic.
Salut TPU! Am o mica întrebare: prețurile de pe site-ul H&M la haine sunt la fel ca si cele din magazin? Referindu-ma la situația de la noi din tara.
Https://www.vapori.ro/Aramax- POWER- 5000- mAh- Negru Pareri? Sunt incepator la vapat si m- am informat putin si am gasit ca asta ar fi cam cel mai bun vape de buget si de incepatori. Oare este safe site-...? (mai mult)
Buna TPU! Ce trotineta electrica sa imi cumpar? La un pret decent!
Salutare,de la ce vârstă îmi pot face card de cumpărături Penny?
Bună ziua, poate să îmi spună cineva dacă acest papuc este rezistent la crengi, mers prin padure? https://www.emag.ro/incaltaminte- pentru- barbati- columbia- north- plains- ii- wtp- maro- 42-...? (mai mult)
Am reusit sa ma inscriu pentru rabla electrocasnice si stiu ca maine se ofera voucherul pentru masina de spalat si altele, insa nu am gasit toate informatiile de care am nevoie (cel putin eu). Totodata,...? (mai mult)
Buna! As vrea sa îmi cumpăr niște haine de pe un site din America dar vreau sa îmi ziceți daca stiti vreunul și dacă livrează in ro. Mersi!
Salut! Ce părere aveți despre site- urile quickmobile și telefonultau.eu? Vreau să achiziționez un telefon prin plată online și nu știu dacă sunt sigure și nu- mi iau o țeapă. Ce spuneți?...? (mai mult)