anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna TPU am si eu o intrebare au aparut cumva teme pentru corby txt? scuze categoriabig grin

Răspuns Câştigător
| yuny a răspuns:

Nu a aparut si nu cred ca va aparea prea curandsadsi stai linistita nu te lua dupa toti fraieri, tu nu ai vazut cum scrie aia/ala el/ea vorbestelaughingthumbs up fenomenal de-a dreptulaughing

8 răspunsuri:
| TeoPT a răspuns:

@Bft
Taci mă, distrusă agramată.

Și ce dacă nu ești la școală și ești pe un site? Trebuie să scrii corect oriunde pentru a da dovadă de respect. Aici sunt oameni de toate vârstele și cu diferite profesii, sunt și profesori aici, trebuie să dai dovadă de respect față de cei din jur, nu ești pă mes sau pă haifaiv cu prietenele tale piți să scrii ca ultima panaramă agramată. (citez din Jelli). Scrisul corect nu e o condiție, nu scrii corect doar la școală pentru ca aici să-ți bați joc în ultimul hal de limba română. Dacă știi să scrii corect, scrie corect, eu nu înțeleg de ce te prostești așa cu messengerasca dacă într-adevăr știi să scrii corect, așa cum zici.

Hai fă-mi o favoare și împușcă-te.

| INSOLINYO a răspuns:

Fatăh, nu stiu dahr daca a apărot ză-my spoy șhe me!

Chiar îți este greu să scrii corect gramatical (Regulament)?
Să știi că este foarte ușor și chiar amuzant uneori! Câștigi multe scriind corect, mă refer la respect.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Mai taci dracu' de panaramă agramată și scrie în m.m corect că ăsta nu e hi5 sau mess! Ce drăguț te-ai lăsat lingușită de yuny și ce frumos a smuls o fundiță de la tine! Aici, pentru a c'oispea oară repet, este un site de toate vârstele, public, unde poate intra oricine. Nu ai intra în pământ de rușine dacă profa ta de română dă accidental de tine și ar ști cine ești și ar vedea cum scrii? Sau chiar părinții? Habar nu ai cui te adresezi aici.
Și scumpa mea, uită-te în * *-tii în regulament înainte de a posta o întrebare că nu scrie fiecare cum vrea, idioato! Citez: 1. Respecta regulile de gramatica: