anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:


Vine ziua prietenului meu si nu stiu ce sa ii cumpar!
Nu ii prea plac maimutzoii de plus, ma gandesc ca daca ii iau ceva cu o inimioara sau o poza cu noi 2 intr-o rama e cam copilareasc. i-as cumpara ceva util dar nu prea scump pentru ca sunt studenta...big grin.
Implineste 23 de ani si suntem impreuna de aproape 9 luni.

Răspuns Câştigător
| Gentiana a răspuns:

De ce ti se pare tie poza cu voi doi in rama ceva copilaresc? Mie mi se pare chiar un gest frumos si apreciat.
Poate un maimutoi de plus da, e mai copilaresc.
Sau fai un tort pe care sa scrii ''Impreuna de 9 luni'' sau ''La multi ani'',''Te iubesc'' etc.
Sau i-ai ceva de care sti ca este impresionant.Sau pregatestei o cina! Fundita?sad pup!

8 răspunsuri:
| hiphopbeatz a răspuns:

Un parfum=)

. daca vrei ceva cu voi doi, fa asta cand o sa impliniti un an.deoarece at. este vorba de voi.

good luck!

| Daii_4342 a răspuns:

Nu trebuie neaparat sa ii cumperi ceva. Ar fi frumos daca ati merge undeva numai voi doi, la un film, restaurant sau sa ii pregatesti acasa ceva ce sa va implice pe amnadoi. Este foarte original si cred ca s-ar bucura sa vada ca ii acorzi asa multa atentie incat sa pregatesti ceva singura decat sa-i cumperi un cadou.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Ia-i niste carti de care stii ca are el nevoie.

| denismaria92 a răspuns:

O rama e chiar frumos sa ii cumperi happy serios.
i-am cumparat si eu prietenului meu si chiar a fost incantat(el are 21 de ani)

| dedesh a răspuns:

De ce sa para copilaresc rama? ii poti lua un album foto sau un cd cu muzcia lui preferata. ori o minge de fotbal(in caz ca ii place fotbalul), chiar si un tricou cu un mesaj funny.

pupici!

| Elly007 a răspuns:

Cumparai un spray ceva big grin...sau un parfum dar ceva de calitate pentru cala barbaticredca e mai greu.incearca la Avon ...nu sunt chiar asa de scumpe.mai mult de 100 RON nu cred ca sunt thinking:d.

| cremita a răspuns: