| Believe9 a întrebat:

Am comandat de pe un site niste pantofi si as vrea sa ii returnez, deoarece au inceput sa se rupa dupa prima purtare. Site-ul de pe care am dat comanda a spus ca daca nu sunt multumita pot face retur, dar le-am trimis email-uri, i-am sunat, mesaje pe Facebook si nu raspund. Ce as putea face in cazul acesta?

Răspuns Câştigător
| Bondarel99 a răspuns:

Nimic.
Doar pentru ca scrie nu inseamna si ca sunt corecti. Au fost o gramada de astfel de cazuri cu multe site-uri.
Tot ce poti tu sa faci e sa intri intr-un grup pe Facebook unde sunt postati vanzatorii, cumparatorii, site-urile tepare sau neserioase si sa le faci reclama negativa ca sa nu mai cumpere si altii de acolo.

4 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

"deoarece au inceput sa se rupa...Ce as putea face in cazul acesta?"

rămân ai tăi pe veci. Probabil nici nu ai dat prea mulți bani pe ei

| Believe9 explică (pentru sierra1):

Aia crezi tu

| sierra1 a răspuns (pentru Believe9):

Observ că-ți place să fii mințit frumos.

De fapt, incă odată, papucii ăia rupți rămân ai tăi. Nu-ți schimbă nimeni nimic in condițiile date. Anunță-ne dacă ai incercat măcar să-i returnezi. Curaj, Poate-poate

| Ora de net a răspuns:

Bună,

Dacă ai bonul și certificatul de garanție atunci poți depune o plângere la protecția consumatorului - http://www.anpc.gov.ro/

Pe viitor, pentru a te asigura ca un site de cumparaturi este de incredere te incurajam sa verifici daca acesta are date de contact, adresa magazinului fizic si datele fiscale ale firmei. De asemenea, poti incerca sa cauti pe internet recenziile altor utilizatori legate de situl respectiv.