anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Bună!
Am și eu următoarea problemă.
Am trimis prin curier o brățară Pandora și am cerut plata transportului în cont înainte.
Pentru ca aceeași brățară a mai fost trimisă de 2 ori către 2 pers diferite și nu au ridicat o, iar eu am plătit de 4 ori transportul ( 2xdus-2xintors )
Doamna în cauză a zis ca îmi plătește tot coletul sa nu ne mai complicăm.
Eu i am făcut awb, am înmânat coletul curierului a doua zi, i-am scris doamnei.
Dupa 3 zile verific statusul și nu era nimic schimbat.
Am sunat la ei mi au spus să aștept.
Apoi am dat mail. Iar am sunat și tot așa 7 zile.
Doamna mi-a scris și a început să mi ceară banii înapoi, deși ea nu a a interesat de colet ca mi-a spus ca nu are timp să stea în telefon. ( și eu muncesc și am apeluri de câte 47 de min așteptare )
Acum cei de la curier mi au spus ca este pierdut coletul și va despăgubi 100 lei.
Doamna a făcut transfer de 250lei.
Iar acum mă blestemată și amenința continuu pe telefon și Facebook.
Cum e dat e corect sa procedam?
Brățară costă 500 lei, s-a rugat de mine să o dau mai ieftină și am acceptat. I am dat o cu tot dragul până să văd ce fel de om e.
Acum eu să i dau banii înapoi și rămân cu pierderea.
ajutați-mă vă rog

2 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Cumparatorul nu are nici o vina.
Tu trebuie sa-i platesi banii inapoi cumparatorului sau sa-i dai marfa, deja platita de ea.
Totodata, ceri banii de la firma de curierat, daca nu merge altfel, atunci chiar si prin instanta.
Poti depune plangere penala pentru furt sau gestionare frauduloasa (vorbeste cu un avocat).

| LaSteauaCareaRasarit a răspuns:

Trebuia sa asiguri coletul cu valoarea produsului.
Returneaza-i doamnei banii. Ce nu e clar?

Tu ramai sa te lupti cu firma de curierat sa iti recuperezi pachetul.
Fa plangere la curier pana iti gasesc pachetul. Suna-i pe cei de la centru, afla pe unde a ajuns coletul. Scrie-le mail, bate-i la cap.
Scrie la Protectia Consumatorului.