Salut,
Îmi dau seama că poate fi chiar frustrant să nu te poți loga, chiar dacă ai încercat de atât de multe ori. E foarte bine că ai conectat și verificat contul de Snapchat cu telefonul în trecut. În caz contrat, într-o astfel de situație era foarte dificil să-ți recuperezi contul.
În cazul în care ți-ai setat și emailul ca variantă de recuperare, poți încerca să îți resetezi parola folosindu-te și de mailul acela. E important să faci acest lucru doar dacă ai acces la mailul respectiv.
Dacă Snapchat dă eroarea în care zice că parola este introdusă incorect, există varianta ca într-adevăr atunci când ai creat-o să fi scris ceva diferit față de atunci când încerci să te loghezi. Ai încercat de multe ori, deci probabil ai fost deja foarte atentă la asta. O altă variantă este aceea de a nu finaliza procesul de resetare a parolei. Asigură-te că treci prin toți pașii menționați. În caz contrar, Snapchat așteaptă să fie introdusă prima parolă pe ca nu o mai știi.
Sunt utilizatori care întâmpină dificultăți atunci când se conectează. Aceștia primesc o eroare care anunță că temporar nu se poate realiza conexiunea, conexiunea la internet nu s-a putut realiza sau a fost o problemă de conectare la server. Dacă și tu ai primit o astfel de eroare poți să verifici dacă aplicația este actualizată sau să o dezinstalezi și reinstalezi.
Sperăm că vei reuși să rezolvi problema.