E pe abonament mama ta? daca nu nu mi-as face griji daca este pe abonament sa ia legatura cu cei la care are abonament. alta idee ar fi sa dea un reset adica sa de acolo unde scrie "setari de fabrica", insa atentie ca se pierd informatii stocate fara un backup in prealabil.
Bună!
O încurajăm pe mama ta să contacteze direct furnizorul de telefonie mobilă pentru a gestiona situația.
Depinde cu ce a completat. Daca a pus email-ulu atunci trebuie dată o restartare din fabrica(setari-copie de rezervă si resetare-resetare telefon)dupa ce se sterg datele trebuie facut alt cont de gmail.
Daca cu numarul de telefon atunci incearca sa iei legatura cu administratorii acelui serviciu pentru dezabonare daca nici asta nu merge atunci schimba numarul
Mă îndoiesc că telefonul chiar avea 20 de viruși. Ș
Iar să îți introduci date cu caracter personal pe Internet este foarte periculos. Te poți infecta cu ransomware (criptarea datelor) sau cu alți viruși. Aceste mesaje se pot folosi și în tentative de Phishing. Cum poți să te dezabonezi? Dacă s-a abonat cu un cont, poți șterge acel cont. S-au poți contacta pe cei de la acel serviciu (mă îndoiesc că-ți vor răspunde).