Salut!
Ne pare rău pentru situația neplăcută prin care treci.
Pentru a fi sigur că nu introduci greșit adresa de email, așa cum spune și mesajul pe care îl primești de la Yahoo, o variantă ar fi să rogi pe cineva căruia i-ai trimis în trecut un mail să-ți dea exact adresa ta de mail de pe care a primit respectivul mail. Atunci poți să confirmi că problema nu este la adresa introdusă de tine.
Din mesajul tău văd că ai trecut deja prin toți pașii pe care îi recomandă Yahoo pentru a-ți recupera un cont.
Alte variante ar mai fi să trimiți aici o cerere de recuperare a mailului: https://help.yahoo.com/......N2552.html să-i contactezi prin acest formular https://www.contactyahoousa.com/contact-yahoo/ sau să îi contactezi la numărul afișat https://productcentral.yahoo.com/......t-pro-help
Din păcate nu există relații cu clienții în limba română, deci va trebui să le scrii sau să vorbești cu ei în limba engleză.
Sperăm să îți recuperezi adresa de email!
Iti zic eu: prima daca ai dat adresa de email la cineva ia-ti adio a doua daca nu mai ai numarul de telefon ia-ti adio
si a treia iti arata mai jos alte modalitati de a intra.
la prima daca tea mancat in dos sa dai emailul bravo, eu la ai mei le zic intotdeauna fara email fara parola sa nu dea la nimeni niciodata PUNCT.
Dömon_Dömon_1990 întreabă: