Foarte neseriosi la garantie. Am returnat o oglinda pentru garantie pe 10 ianuarie 2019 (venita cu senzorul de temperatura exterioara defect din fabrica). Din cauza programarii la service nu am putut sa sesizez defectul in cele 14 zile in care produsul se putea returna fara explicatii, asa incat am fost nevoit sa merg pe partea de garantie. Abia la jumatatea lui iulie am fost anuntat ca mi se va returna contravaloarea, fara sa primesc banii, inca (dupa 7 luni, multe emailuri, tergiversari -"produsul este in analiza"- si in final a fost nevoie sa contactez protectia consumatorului european pentru ca firma este inregistrata in Germania). Mai mult decat atat, cei 75 lei, costul transportului spre Germania al produsului defect probabil ca nu mi se vor returna. In concluzie: produs defect din fabrica, 7 luni (si inca nu s-a terminat) pentru returnare contravaloare produs (- taxa transport, deloc de neglijat), nu recomand aceasta companie.
Buna!
Pentru a te asigura ca un site de cumparaturi este de incredere te incurajam sa verifici daca acesta are date de contact, adresa magazinului fizic si datele fiscale ale firmei. De asemenea, poti incerca sa cauti pe internet recenziile altor utilizatori legate de situl respectiv.
Am "cumparat" (desi a cumpara presupune ca primesti anumite produse in schimbul banilor pe care ii platesti) de pe acest site 4 anvelope. Am primit doar 2, iar pentru celelalte 2 a trebuit sa ma rog de ei mai mult de o luna sa mi le trimita. Dupa mai mult de o luna, am anulat comanda, si le-am cerut sa imi restituie banii. Nici pana in ziua de astazi nu mi-au returnat banii, invocand tot felul de argumente derizorii... NU RECOMAND! LIPSA DE PROFESIONALISM
Mihail1330 întreabă:
AdelinSnk întreabă: