fac sala de 6 luni, iau proteine(mass- gainere, whey, creatina, spirulina), mananc cum trebuie (5 mese pe zi), ma hidratez cum trebuie (4l pe zi), am folosit steroizi anabolizanti, ...? (mai mult)
Sunt incepator la sala. Cum ar fi mai bine. Sa fac la piept cu 10 pe o parte la bara si sa fac in jur de 5 repeari sau sa fac cu 7.5 si sa fac 12
Salut, TPU! De ce cand merg la fotbal nu pot să alerg? Mă dor ambele picioare de la glezne in jos cand incep sa alerg. Tin sa precizez ca inainte de acest virus, făceam foarte mult sport, mergeam...? (mai mult)
Dacă faci un sport de contact prinzi mai multă încredere în tine? Nu am deloc încredere în mine
Am 15 ani, 1, 67, 52 kg.Am inceput sa beau foarte multa apa(3l+ ) si sa mananc foarte mult ca sa ma ingras(vreau sa ajung la minim 60 kg).Am inceput si un program de calistehnics. Vreau sa stiu...? (mai mult)
Utilizeaza cineva smartwatch-ul Huawei Watch GT 2e? Ce părere aveți despre cele 85 de moduri de activitati sportive customizate? https://www.instagram.com/p/CAKorbrI-My/
Are cineva idee ce are statul roman (mai ales cine a gandit ultima hotarare) cu sporturile de contact? Eu chiar nu pot sa inteleg de ce sportul de contact a fost exceptia, asta in conditiile in care in...? (mai mult)
Cate ligi de fotbal exista in Romania?
Exista locuri la munte unde poti sari cu parapanta? Unde anume o poti face? Ma tenteaza sa sar cu parapanta. Ati facut-o? Unde anume, sa fie si ceva sigur:))
Dureaza sa inveti sa mergi pe skate? Cum pot invata sa merg mai repede? Niste sfaturi, tips?
Bună, TPU! Fac de vreo 3 săptămâni exerciții pentru fesieri și nu prea văd rezultate. Poate fi din cauza că sunt prea mici și nu am ce să lucrez? Ar avea rost să mai continui?
As vrea sa ma apuc de fotbal (portar). A fost cineva sau ati vazut vreun antrenament de portari? In ce consta?