M am decis sa trec pe ceva mai potrivit pentru drum, cursiera, road bike, ciclocross, as vrea ceva comod si rapid pentru drum lung, sa ma tina la urcare, ce as putea alege (SH) intr- un buget de...? (mai mult)
Cine credeți că va câștiga astăzi? CFR Cluj sau FCAstana? :P
Am pus azi la pariuri ca castiga astana cu cfr. Ce spuneti, castiga azi astana la cfr? Ca toti au pus ca bate cfr, eu am pus invers.
Merge sa pun 1 solist ca bate cfr maine pe astana sau sa pun x2? Ofer funda celui mai bun raspuns :), eu am o presimtire ca bate astana maine.
Cum capat rezistență și condiție fizică?
imi puteti explica cum pot sa cresc in masa musculara?(si cum functioneaza toata chestia asta?)(si cum sa calculez cate calorii trebuie sa consum pe zi?)?
Pot sa slabesc in timp ce fac exercitii pentru masa musculara? Sau trebuie mai intai sa slabesc si apoi sa ma concentrez pe muschi?
Ce BMX îmi puteți recomanda sub 2000 lei? (având în vedere că sunt începător)
Pentru cunoscatori. Iau proteine de la myprotein, un shake pe zi dupa o ora pe sala zilnica. Momentan fac circuit si dupa din luna urmatoare program de grupe. Am calculat cu diferite aplicatii si trebuie...? (mai mult)
Dacă fac exercitii pentru piept si nu simt durere sau nu simt nimic la piept, intra exercițiul acela oricum? Adică dezvolta pieptul chiar dacă nu simt nimic in momentul in care fac exercițiul?
Are ceva daca pe durata dietei de masa musculara mai mananc din cand in cand ceafa de porc pe gratar?
Salut, am facut acum vreo 3 zile cardio scari, gen am urcat timp de 2 minute niste scari cu viteza destul de mare, am facut vreo 3 serii de genu (inainte am alergat 5 min tot asa viteza) si acum ma ...? (mai mult)
Salutare, fac sala de 3 luni si am urmatoarea problema, tin sa precizez ca am luat in greutate ceva si nu imi vine sa cred de rezultat. Dar acum dupa 3 luni simt ca nu mai fac febra la piept dupa antrenament...? (mai mult)
Buna,cine ma poate ajuta cu aceasta intrebare? Cum pot baga la pariuri sportive? Dau funda