Cei mai activi useri din categoria Sport pe 11 Februarie 2025 sunt:
Prognostic Suedia - Romania?
Vreau sa imi recomandati niste sporturi mai adecvate, tinand cont ca sunt mai slab (49 kg, la 14 ani).
Cum fac să dau jos burta să am un abdomen plat? Când mai fac exerciții de abdomen mă doare burta
Am dat proba la atletism si m-am calificat.Baremul pentru varsta mea era 7, 30-7,80 si m-am calificat cu 7, 40.Mai departe ce o sa fac? Nu am mai fost niciodata si nu stiu
Ce marca de adidasi recomandati? Sa fie de calitate cat mai buna si nu foarte scumpi. Multumesc!
Hey, TPU! Fac full body 3 zile pe saptamana, iar in zilele libere fac HIIT pentru abdomen. Vreau sa va intreb: ar fi mai bine sa las HIIT- ul si sa includ in full body un exercitiu pentru abdomen sau...? (mai mult)
Salut, cum as putea sa ma latesc in umeri? Sau fiu mai lat? Fac sala. Ce ar trebui sa lucrez ca sa ma latesc?
Cum as putea sa cresc mai mult în înălțime? Ce exercitii fizice mi- ar fi de folos sau ce trebuie să mănânc? Si daca la 16 ani am 1, 67, până la 18 ani cam cat de înaltă as putea creste daca...? (mai mult)
Cum este in cantonamentul de baschet? Este la fel de greu ca si la cel de fotbal?
Becali a fost fotbalist?
Am 34 cm in brat incordat si 32 relaxat la rece amandoua.Este bine pentru varsta de 15 ani? Am 1.87 si 72 kg
Pentru cunoscători de Wrestleng, când eram mai mic am văzut la televizor o bătălie in care veneau toți in ring câte 1 la un anumit timp si daca cadea din ring era eliminat. Stie cineva cum...? (mai mult)
Am luat azi la sala Amino Caps Anaboloc 5500 Caps sunt bune de ceva?
Am 13 ani, am 1.50 m si 54 kg. Dupa numere nu par foarte gras insa in realitate e cu totul alta poveste. Eu traiesc la sala. De multe ori am incercat sa slabesc dar fara succes. Parintii cred ca este ...? (mai mult)
Imi puteti da cateva exercitii pentru efectuarea flotarilor corect? Nu prea pot sa le fac si as vrea sa invat cum. Multumesc :)