Salut, Am si eu niste intrebari legate de sala(! sunt incepator!): 1.Doua serii pana la epuizare este suficient? 2. Câtă pauza trebuie luata intre serii? (Sau depinde cate repetari faci?) 3....? (mai mult)
Ce spuneti a meritat U Cluj sa castige meciul de ieri seara? Eu zic ca n-au meritat ca i-a ajutat si arbitrul.
Pentru practicanții sporturilor de Contact https://youtu.be/AAXCfSDIH5g?feature=shared Ați ajuns cât de cât aproape de performanțele prezentate în film / video? După câți ani de " muncă...? (mai mult)
Care vi se par cei mai buni comentatori de fotbal? Eu unul îl prefer pe Peter Drury
Unde pot face volei în Galați? Am 16 ani (sunt din Moldova)
Care sport vi se pare cel mai bun pentru corp și pentru refacerea coloanei vertebrale?
Salut! Doresc sa ma apuc de box, stiti cumva cam care este pretul pe care il platesti ca sa sustii astfel de cursuri? Trebuie sa fi solid, sau te antreneaza ei?
Salutare! Pentru cei care faceti sala, ce supliment benefic folositi pentru articulatii?
Buna,ce am nevoie sa ma înscriu la box,adica nu sa ma bat,doar sa ma antrenez ca sunt la inceput, doar manusi?
Salut, am 14 ani și fac tenis. Chestia e ca în timpul iernii nu pot ajunge asa des la antrenament, doarece nu e în orașul meu. Pot merge la sala și sa alerg pentru a face condiție fizica? Adică...? (mai mult)
Salut, Fac sala de o luna si vreau sa stiu daca programul asta este bun Luni - Triceps, Biceps, Umeri, AnteBraț Marți - Picioare, Apdomen Miercuri - Pauză Joi - Spate, Biceps, Antepraț ...? (mai mult)
Salut. Voi cei cu acnee care faceti sala. Consumati praf de proteina, creatina, preworkout? Va agravează acneea? Ca eu cand am luat proteina (faceam shake cu apa).mi-a agravat acneea.
Am 14 ani(baiat) si 91 de kg. Fac sala de o luna jumate si am slabit 5 kg de la 96. Ce as putea sa fac sau sa nu fac pentru a putea slabi mai repede? Mi-am propus sa ajung la 80kg pana in martie.