Cel mai dureros lucru e să ai visuri și să nu le poți îndeplini.Eu am avut de mult dorința de a juca fotbal la raională pe stadion mare, și toți îmi întorceau spatele, dar într- o zi i- am ...? (mai mult)
Ce credeti merita real madrid sa cistige impotriva lui Juventus?
am nevoie de niște teniși comozi negri, dar sa arate și un pic casual. Deoarece lucrez ca ospătar și fac mulți km iar papucii actuali ma jenează. As avea nevoie de niște teniși negri,...? (mai mult)
De curând, (luni mai exact) m- am apucat de niste exerciții fizice pentru fund (nu judecați). Marți m- am trezit cu o febra musculara care este destul de puternica, asta nu m- a împiedicat...? (mai mult)
Vreau sa ma apuc de sala din vara si am gasit un abonament cu instructor personal la 250 de lei pe luna si mi se pare destul de convenabil, ca nu am mai gasit undeva mai ieftin in Brasov cu tot cu antrenor...? (mai mult)
Hei! As vrea sa iau ceva suplimente, dar nu știu ce firme sunt mai ok, ce recomandați? Ce părere aveți de my protein?
De ce sunt unele persoane care oricat ar manca tot nu se ingrasa?
Hei, imediat vine vara și voi merge la mare și habar nu am cum sa dau câteva kilograme jos. Aveți voi vreo idee?
Am o intrebare... Am niste papuci de fotbal (adidas X) si cand ma joc fotbal imi aluneca piciorul in fata papuci au marimea 38 si eu am tot 39... iar cand dau șut cu șpitul ma lovesc...
Ce inseamna core in termeni de fitness?
Ce suplimente (nu pastile, doar prafuri pentru shake- uri) recomandati pentru definire? Am 70kg si 1.70 ca inaltime. Sa fie un pret sub 100 de lei, daca se poate, deoarece bugetul meu nu este asa de...? (mai mult)
care este diferenta dintre Ghete FG, Ghete SG, Ghete teren sintetic, Ghete fotbal de sală, Ghete FG/AG.
Am deja un an la sală, sunt cateva schimbări, nu as spune chiar mari.Am 63 kg si 1, 78 cm. Nu sunt muschiulos însă sunt puternic.La piept ridic 80, dar eu vreau sa cresc mai mult...? (mai mult)