Salut TPU. Am 13 ani si 65 de kilograme si as dori sa incep sa pun masa musculara. Care e metoda cea mai rapida, sa slabesc apoi sa merg la sala. Ce dieta sa am. Precizez ca sunt incepator si nu ma pricep...? (mai mult)
Ce pot sa fac daca primarul si paza de la scoala nu ne lasa pe terenul de baschet de acolo?
Stie undeva unde se poate face volei in Galati? Am 17 ani
Am procurat un suc de la magazin, pe cutie scrie ca are 10.2 g de cabrohidrati si acelasi gramaj si la zahar la 100ml, merita sa il consum cu creatina?
Salut tuturor, am incercat sa fac box, vreau sa invat sa ma apar, sa ma bat * dar antrenorul dupa o zi a zis ca acest sport nu e de mine … doar din cauza ca nu puteam sa invat sa tin garda intr- o...? (mai mult)
Ce sa fac daca mi se desface roata de fata la bicicleta si mi se misca roata cand pun frana de fata? Mi se duce in suspensie, am roata cu quick release.
Cineva care face sala in Suceava (Burdujeni) langa penny?
Salut, vreau sa ma duc la sala si nu stiu daca este bun acest antrenament Luni: PUSH (piept, umeri, triceps) Marti: Pull (spate, biceps) Miercuri: Picioare Joi: spate si piept Vineri: umeri biceps...? (mai mult)
Mă poate ajuta cineva cu o invitație 7 cards?
Buna! Vreau sa încep sa merg la sala, însă nu știu cum sa ma îmbrac astfel încât sa ascund kilogramele in plus. Aveți ceva idei de cum as putea sa ma îmbrac? Eu ma gândeam la un tricou lung ...? (mai mult)
Salutari, as vrea sa stiu de unde as putea lua niste steroizi, de preferat testosteron, as vrea sa ma dedic formarii profesionale in lumea culturismului, dar nu am pe nimeni care sa stie despre asta....? (mai mult)
Salut. Eu si amicul meu avem o dezbatere mai ciudata. El spune ca daca lovesti pe cineva in fata nu ar trebui sa te doara articulatiile degetelor daca ai tinut pumnul cum trebuie si ai dat bine. Eu din...? (mai mult)
Salut TPU. Are cineva idee de ce ma dor foarte rau incheieturile cand fac flotari? Cum as putea sa previn durerea asta?