Cei mai activi useri din categoria Sport pe 25 Februarie 2025 sunt:
Salut cum imi pot mari viteza cand fug de cineva :? Sau cum imi pot facemai multa stamina(rezinstenta adica gen obosesti mai greu si ai enervie mai mult timp in comparatie cu alti)
Am pus pe un bilet la pariuri din greșeală Sub/Peste[1.5]/2 ce înseamnă sunt începător?
Dacă intru într-o agenție de pariuri și vreau să îmi fac un bilet,îmi trebuie să fac cont cum este online, sau pot să iau banii dacă câștig fără să am cont?
Salut Intrebare pentru cei care practica kickboxing sau muay thai (sau orice sport de contact in care exista lovituri de tibie). Este normal sa- mi apara vanati dupa fiecare antrenament in care dau...? (mai mult)
Pot încasa câștigul de pe un bilet jucat la SuperBet din alta agenție, din același oraș? Știu ca se poate din alta agenție din alt oraș, dar am aflat ca de curând se poate și din alta...? (mai mult)
Daca o persoana slabeste foarte mult, exista riscul de a aparea surplus de piele in zona burtii, pieptului, mainilor si picioarelor? Cum se poate remedia acest lucru? Sunt eficiente abdomenele, ...? (mai mult)
Salut, sa- mi raspunda cei care stiu. Am si eu o problema, in ultimul timp am vazut ca m- am ingrasat putin la fata si as vrea sa stiu cum pot sa dau grasimea de pe fata jos? Tin sa precizez ca nu...? (mai mult)
Salut.Am 15 ani si 4 luni si 1.85 si as vrea sa cresc.Ce sporturi imi recomandati? Eu as vrea sa practic inotul in primii mei doi ani de liceu.Credeti ca inotul m-ar ajuta sa cresc?
Am nevoie de niste sfaturi. Fac sala de ceva timp si m- am gandit sa cumpar un gainer. Am 17 ani, 1, 73 m, 60 kg. Sunt ectomorf, inainte sa ma apuc de sala eram foarte slab si fara pic de forta,...? (mai mult)
Cum sa devin un portar mai bun
Am 1.76 si 70 de kg As vrea sa scad in greutate si sa cresc in masa musculara. Vreau sfaturi de la cineva care cunoaște
La ce temperatura se tine cutia cu proteine Whey?