Cei mai activi useri din categoria Sport pe 27 Februarie 2025 sunt:
Cine imi poate descifra si mie urmatorul text? Proba de aruncare a mingii medicinale - Pozitia initiala a picioarelor poate fi in sprijin apropiat sau departat ( lateral sau inainte) - ...? (mai mult)
Vreau sa ma apuc de MMA si as vrea sa imi recomandati niste sali ( sunt incepator ). Stau in Bucuresti, sector 3.
Hei! Știe cineva unde pot găsi toate meciurile Simonei Halep? De fapt, unde pot găsi meciurile celor mai importanți jucători ( vreau să încep să fiu la curent cu acest domeniu, și bănuiesc ...? (mai mult)
Fac box de 1 an și ceva, am 16 ani ( 21 meciuri - 19 câștigate ) și sunt foarte bun. Dar am o problemă foarte gravă, nu am curaj să mă bat cu nimeni pe stradă, îmi e frică, îmi...? (mai mult)
Salut, am inca o intrebare: Alergatul la ce te ajuta?
As vrea sa îmi spuneți dacă cunoașteți fotbaliști, boxeri,atleți etc indiferent de sport dar au o înălțime mica de 1, 65?
Cand faci tractiuni la bara, ti se dezvolta si muschii de la abdomen?
Ce ziceti, daca urmez asta o sa am patratele? https://www.youtube.com/watch?v=jyQXQbFH3P0. Si cam cate repetari trebuie sa fac? De obicei fac odata seara, si dupa el fac plank 1 min. Funda
Cum sa-mi las picioarele pe spate sa pot sa inot?
Imi spune si mie cineva programul caselor de bilete la meciul FCSB-SPORTING?
Unde e iesirea spre Autostrada Soarelui din Constanta?
am achizitionat de curand o camera sport eboda sj5000 cu card 32GB de 90Mb/s dar tot nu se vede clar imaginea desi am setat rezolutia la maxim...Help please
de la ce ar putea fi oboseala foarte mare, de la alergat, miscare de obicei. Mi se spune de multe ori ca respir cam greu, dar eu acum mi am dat seama, respir destul de greu si vreau sa ...? (mai mult)
Puteți să mă ajutați să găsesc un site de unde să cumpăr un CD Pillates pentru incepatori? Mătușa mea a fost de curând la doctor și i s- a spus să inceapă să facă gimnastică pentru coloană....? (mai mult)