Cei mai activi useri din categoria Sport pe 1 Martie 2025 sunt:
Frumoase dueluri in ucl, pronosticuri ceva pentru disputele din sferturi? Bayern- Real Barca- Juventus( aici e care pe care, furaciosii joaca intre ei) Atletico- Leicester, Grande Simeone vs ambitia...? (mai mult)
Pareri despre ZMA? De la ce varsta merge luat?
Cum calculeaza casele de pariuri cotele la pariuri (la soccer de exemplu )? Toate casele de pariuri au cam aceleasi cote (cote apropiate). Exista vreun site oficial cu cote si casele de pariuri le iau ...? (mai mult)
am 12 ani si vreau sa spun ceva. Cum pot sa devin mai puternic? Gen sa fac mai multe flotari, sa ridic obiecte mai grele? Apropo pot sa fac 25 de flotari pentru piept toate o data. Dau funda....? (mai mult)
Am auzit că în 2017 nu îți mai trebuie permis de pescuit pe râuri? E adevărat, am auzit la TV. Sunt începător in ale pescuitului pe ape mari, cine imi poate da niste amănunte despre Raul...? (mai mult)
De 6 luni nu am mai facut sport si m- am ingrasat in acest timp.Am pus ceva decat m- am lasat.Eu sunt portar la o echipa de fotbal si am revenit de 2 zile in echipa dupa aceasta pauza luga, ...? (mai mult)
Pana la cate goluri se pot da la handball ca sa se declare castigator?
Cate golori se pot da de o echipa la handball?
Ce inseamna GG +2 la pariuri? Funda!
Salut am 12 ani si vreau sa pun o intrebare. Vreau sa alerg mai repede? Ce trebuie sa fac? Colegii mei alearga mai repede si nu stiu cum. apropo nu sunt un obez din ala sa nu pot sa alerg deloc. Alerg ...? (mai mult)
Fac 12 ani pe 29 martie si vreau sa spun ceva. Sunt destul de "musculos", ca la 12 ani sa fac maxim 25 de flotari de odata? Daca nu. Vreau sa imi recomandati o aplicatie pe Android de flotari. ...? (mai mult)
eu cerd ca cel mai bun fotbalist este Cristiano Ronaldo Voi care credeti ca este cel ma bun fotbalist?
Salut prieteni ce inseamna la Pariuri 2/X Inseamna ca sa castige cumva echipa din deplasare, sau sa faca egal cu gol marcat?