Bună seara. Am și eu o nelămurire. Dacă am pus unul sau mai multe bilete îm agenție și vreau să îmi iau banii înapoi dar meciurile nu s- au jucat încă, îi pot primi înapoi? Sau i- am...? (mai mult)
De ce se prefac uneori fotbalistii ca se lovesc pe teren si cand nu reactioneaza nimeni se ridica si se poarta ca si cum nimic nu s-a intamplat?
Pe cine pariati duminica, cumetrilor? Cota e buna la ambele.
M- am apucat recent de sală, sunt începător dacă nu fac picioare e în dezavantaj? As putea face doar abdomen, biceps etc dar fără picioare. Dați- mi un sfat ca nu știu sunt la inceput. În...? (mai mult)
Salut TPU. As vrea sa practic aikido. Unde as putea sa găsesc în Galați și cât ar costa un abonament?
Finala se desfasoara intre Argentina si Franta! Franta pentru ca a eliminat pe Maroc! iar Argentina pentru ca a eliminat pe Croatia! cine ati vrea sa castige mondialul?
Salut, acum aproape 2 luni m- am apucat de un sport de contact, mai exact MMA, iar atunci cand m- am apucat aveam undeva la 58- 59 de kile, iar acum am aproape 56 iar de mancat mananc la fel, doar...? (mai mult)
Vreau să mă apuc de alergat, să fac sprint, să fiu atlet, de unde încep?
Argentina sau Franța în finala CM
Gasesc tricou cu argentina la obor?
Salut! Stie cineva de unde pot comanda KSM-66 naturala? Am inteles ca cea de pe GymBeam ii extract din planta Ashwagandha si nu ar fi asa buna. Multumesc!
Joaca Franta - Maroc Cu cine tineti? Cine va merge in finala? Haideti la meci: https://blody.cf/fifa/live-match
Salut, daca am luat creatina 3 luni si nu mai am cum sa ajung la sala o perioada, dar totusi am o viata foarte activa, este recomandat sa continui suplimentarea sau ma reapuc odata cu antrenamentele?
Cine ziceti ca, castiga finala la FIFA anul asta? MECIUL LIVE AICI: https://blody.cf/rtve