Cei mai activi useri din categoria Sport pe 26 Noiembrie 2024 sunt:
Salut. Am un rockrider st120 si am o problema la furca. Surubul din partea dreapta nu il mai pot insurubat. L am desfacut odata iar cand am incercat sa il insurubez la loc a ramas blocat jumate in furca...? (mai mult)
Salut! Am 15 ani 1, 67 si 59 de kg. Pana acum am mâncat foarte puțin in jur de 500 de calorii(am avut 70kg acum 4 luni)si acum vreau sa ma mențin am aflat ca caloriile mele de menținere sunt 2500...? (mai mult)
Salut,la antrenamentul push pull legs, unde pot fi incluse și exercițiile pentru antebraț?
Salut, prieteni. Am avut o mica accidentare, accentuez cuvântul "mica", la spatele inferior, în partea dreapta, aproape de sold, practicând kickbox. Nu sunt un începător, practic de 4 ani, ...? (mai mult)
Pe ce date ale anului viitor 2022... O sa aiba loc meciurile de baraj pentru WC 2022 QATAR!?
Fac sală de 9 luni. De la 53 am 68. E ok? 17 ani si 180
Bună! Ce facultăți au sportul ca materie opțională? Stie cineva un orar sau daca la facultatile de farmacie si medicina inca se face sport? Spre ex Carol Davilla. (ca am cautat peste tot si n- am ...? (mai mult)
Am si eu o intrebare legata de sport. M- am apucat de calisthernics si greutati de 5 luni, am avut mari schimbari, am slabit dupa am pus masa musculara si acum recent ca prostul m- am luat dupa un coleg...? (mai mult)
Salut. Cand fac sport și mi se fac venele proeminente am pe antebratul drept o vena pe care se vad niste biluțe. Ce sunt acestea? Adica vena are vreo 2 3 bilute, cred ca cu sange. Este normal? Am 1.80...? (mai mult)
Cum credeți în opinia voastra ca o sa fie podiumul Ligii 1 România la finalul sezonului actual 2021-2022 CFR CLUJ /FCSB/ UNIVERSITATEA CRAIOVA. Ordinea!?
Locurile 2 din Grupele pentru calificările la Cupa Mondiala WC 2022 din QATAR merg la baraj!?
Am 18 ani și vreau sa ma apuc de basket. Este târziu sa ma apuc de la vârsta asta? Am șanse sa ajung "departe"?