Pot slabi doar in talie? Adica vreau sa am un abdoment cat mai plat, dar si subtire. Cum sa il obtin?
Stie careva de aici sunt deschise casele de pariuri si maxbet-urile in Bucuresti? Mersi
Poate să mă ajute cineva cu niste idei de activități/exerciții pentru orele online de sport? (sunt elevă)
As vrea sa imi cumpar cauciucuri noi pentru mtb. Ma uitam sa imi iau un dhr 2 pentru spate si un dhf pentru fata. M- am mai informat si am vazut cum arata dupa 3 saptamani. Erau toate tocite si as vrea...? (mai mult)
dau funda! Aveti idee de ce nu pot sa- mi scot dorsalii, gen sa fac the lat spread, posibil sa am dorsalii deficitari si daca da, capatand masa musculara o sa pot sa ii scot sigur sau tine...? (mai mult)
Dr sf.Andrei,luni și marți unde nu se lucrează, sala de sport este inchisă sau pot merge?
Astia sunt steroizi? https://gymbeam.ro/alphamale-testobooster-120-caps-gymbeam.html
Am o întrebare. Fundul lucrat la sala, care arata super, este moale sau este tare? Nu ma refer cand incordezi. As vrea sa incep sa lucrez la sala exercitii pentru fese dar ma întreb dacă ar ...? (mai mult)
Soldurile se maresc prin exercitii?
Mi- am cumparat o minge de handbal de la select si am observat ca atunci cand aplic o presiune pe minge, din aceasta iese aer in proportii foarte mici, este ceva normal sau este sparta? Am auzit...? (mai mult)
Eu am fundul mai mare. Ca sa zic asa, cu grasime ceea ce il face sa para foarte mare. Eu vreau sa il am mic, daca execut exercitii pentru fese rotunde și bombate, voi avea fundul și mai ...? (mai mult)
Hei TPU, e rău dacă după un antrenament de spate simt o oarecare durere a spatelui(nu știu dacă sa o numesc durere trece după 10 minute) fac sala de circa 4-5 luni și am 16 ani?
Salutare, as vrea si eu sa stiu cam de cate calorii am nevoie la 20 de ani, inaltime 1, 77- 1, 85, kg 80- 95. M- ar interesa caloriile necesare pe zi ca astea nu stiu sa le calculez nu pot da un...? (mai mult)