| Daniel027 a întrebat:

Am 21 de ani, sunt programator si datorita faptului ca am reusit sa ma integrez in acest domeniu, natura face sa fiu putin dezamagit de faptul ca asta mi-a "afectat" putin dezvoltarea fizica (practic tot din vina mea) in sensul ca majoritatea colegilor imi spun foarte des ca ar trebui sa mananc mai mult deoarece sunt aproape subponderal. In perioada copilariei petreceam foarte mult timp la calculator, imi placea sa codez si sa fac multe chestii care tineau de tehnologie si preocupandu-ma cu acest gen de activitati, eram atat de dedicat incat saream de foarte multe ori mesele recomandate zilnic. Astfel, la 21 de ani as putea spune ca daca as fi fost femeie, m-ar fi luat prima la o sedinta de modelling. Anul asta am inceput sa pun mai mult focus pe alimentatie si sa iau initiativa astfel incat sa am mese mai consistente si cat mai sanatoase in acelasi timp. Pana aici ok, insa rezultatele nu au aparut din luna septembrie 2022 si am inceput sa caut tot mai multe metode. Intrebarea mea pentru cei care se pricep: am descoperit recent mass gainerele pe care am inteles ca cei care fac sala le iau. Specific faptul ca nu sunt foarte bine documentat despre aceste tipuri de "pudra", eu nu fac sala, insa am auzit "orbeste" ca ingrasa si mi se pare normal atata timp cat te incarci cu proteine si carbohidrati si stai toata ziua in pat. Daca as incerca sa iau 1 luna, sunt sanse sa pun masa corporala in viitor? Exista vreun detaliu important de care trebuie sa tii cont cand iei gainer? Accept critici bineinteles (suntem romani si cam asa e pe forumuri), dar in acelasi timp as avea mare respect daca mi-ar putea spune cineva intr-un mod amical daca e ok sa incerc sau nu. Daca e vreun risc sa iau timp de 30 de zile fara a face sport neaparat, dar cine stie poate ne apucam si de flotari.

5 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns: