| Katona_Claudiu_1999 a întrebat:

Am 22 de ani fără o lună, ca începător dacă fac câte 8 flotări și o pauză scurtă și după aceea iară 8 flotări până ajung la 32 de flotări pe zi sau mai multe este bine? Mă pot obișnui cu flotările într-o săptămână dacă fac tot așa câte 8 flotări și puțină pauză între total 32 pe zi?

17 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

"mă pot îmbișnui cu flotările într-o săptămână dacă fac tot așa câte 8"

mai bine decât nimic dar INCEARCĂ să faci 32 fără pauză

| Katona_Claudiu_1999 explică (pentru sierra1):

Sper să ajung să fac chiar și 32 sau mai mult fără pauză numai că întâi trebuie să-mi cresc rezistența

| sierra1 a răspuns (pentru Katona_Claudiu_1999):

Baftă!

| Frank51 a răspuns:

Nu vei crește în masă, ci în rezistență. Îți recomand sală.

| Katona_Claudiu_1999 explică (pentru Frank51):

Eu nu vreau neapărat masă musculară, după cum am specificat sunt începător, adică nu am mai făcut flotări până acum decât în liceu generală și ocazional, vreau să mă îmbișnuiesc cu flotările în mai multe săptămânii, și da știu că la început mi-e greu

| Frank51 a răspuns (pentru Katona_Claudiu_1999):

Nu înțeleg ce ai vrea altceva laughing adică ăsta e scopul să crești în masă și rezistență, să ți se schimbe compoziția corpului și în final sa ai un stil de viață sănătos, făcând flotări acasă este ineficient. Totuși, este mai bine decât nimic.

| Katona_Claudiu_1999 explică (pentru Frank51):

Nu știu dacă toate tipurile de exerciții ce le fac eu mă ajută să cres în masă musculară mă ajută să cres în masă musculară eu merg pe joș zilnic deoarece am un serviciu unde se merge pe jos plus în unele zile merg cam 3 km pe jos de la lucru până acasă, de obicei merg cam 3 4 km cu bicicleta zilnic mai fac și exerciți de ridicare dar doar pentru bicepși și doar acasă și nu am ganteră, decât una mică de 2 kg dar aceea nu mă ajută foarte mult

| AnastasiaK a răspuns (pentru Frank51):

"Nu înțeleg ce ai vrea altceva"