Posibile probleme:
-joc la butuc, la conurile cu bile (sau rulmenti, daca sunt). La conuri cu bile jocul se regleaza, la rulmenti, trebuie schimbati rulmentii. Daca nu stii si nu ai scule, necesita o plimbare la service cu ea.
-axul rotii sa fie destrins de pe cadru. Daca e asa, e periculos sa mergi cu ea. Intorci bicicleta cu rotile in sus, tii cu o mina de cadru, si cu una de roata, misti roata cu mina, si te uiti la prinderea rotii pe cadru, asa vezi dca jocul e de acolo. Daca e, insurubezi mai mult cheita rapida, pana ce prinde serios roata pe cadru. Daca e prindere cu suruburi, stringi suruburile dupa ce ai pus roata in pozitia corecta
-lantul poate cadea datortia uzurii lui si a pinioanelor. Ambele trebuie schimbate atunci. Lantul se verifica apasind pe el pe lungul foii mari de angrenaj. Daca se potriveste pe dintii foii, e inca bun, daca se ridica la un moment dat, pentru ca apesi sa stea, se ridica pentru ca s-a lungit, trebuie schimbat. Pinioanele le verifici la dinti, locul unde intra niturile lantului sa fie rotunde. Daca sunt ovale, trebuie schimbate. In general se uzeaza cel mai repede doua sau trei pinioane, cele folosite cel mai mult, deci te uiti la toate pinioanele sa nu fie uzate
În interiorul roții e camera. Sigur nu la aia te referi, deci reformulează, poate înțelegem despre ce anume e vorba.
Lanțul poate sări din mai multe cauze; de obicei deraiorul defect sau lanțul prea uzat.