Pai sunt mai multe, iti recomand bazinul de la floreasca sau world class.
La world class e mai luxos, ai si jacuzzi, dar bazinul are doar 1.6 metri adancime, in schimb la floreasca are 4 metri si poti inota mai ca lumea.
Si inotul iti solicita genunchiul mai mult decat crezi.
Nu sunt medic ca sa-ti spun daca poti sau nu sa te apuci de inot, dar inainte sa te apuci consulta un medic.
Eu vara merg la bazinul Dinamo, iar iarna sunt mai multe, floreasca, 23 august sau private (world class; www.worldclass.ro/
http://www.bery-fitness-spa.ro/)
Ok, atunci da-mi o varianta, ce sport as putea practica sa nu imi solicite genunchiul, mie inotil mi se pare cel mai putin solicintant pentru articulatii.
Am fost la doctor, dar am uitat sa intreb ce sport as putea practica. nu e foarte grav ce am, dar totusi nu as vrea sa agravez problema.
Intr-adevar aparent pare putin solicitant dar nu este chiar asa.
Nu stiu care e problema ta si cat ai voie sa te soliciti si cat nu. Cel mai bine rogi medicul sa-ti spune ce sport ai putea sa practici, iar asta cel mai bine ti-o spune un medic sportiv, de la institutul national de medicina sportiva. Un simplu medic ortoped s-ar putea sa nu cunoasca foarte bine in ce consta efortul din anumite sporturi deci nu-ti va putea da un raspuns corect.
Nu cred ca exista sport care sa nu-ti solicite deloc genunchii, dar unele care il solicita ceva mai putin cred ca ar fi: canotajul, boxul (desi boxul propriuzis nu este solicitant pentru genunchi, antrenamentele mai ales daca faci de performanta pot fi destul de dure si implica alergari, forta etc deci pot fi stresante pentru genunchi), inotul ( atentie la stilul bras) si poate ciclismul.
In general cand faci un sport asa de placere, nu se intampla nimic daca problema ta la genunchi nu este grava. Dar daca vrei sa faci performanta se schimba povestea.
Desi se zice ca sportul este sanatos, atunci cand faci de performanta nu prea mai este asa sanatos