| SunIsUp4ever a întrebat:

sunt nou aici si as dori sa pun urmatoarea intrebare, am 14 jumate si am 1, 61 inaltime as dori sa-mi spuneti niste exercitii pentru a ma inalta, poate imi spuneti si un program de dormit deoarece al meu este cam instabil, cat despre mancare mananc orice imi recomandati un anumit fel de alimentatie? D-au funda pentru un raspuns cat se poate de serios si cu rezultate.

Răspuns Câştigător
| DrA a răspuns:

Buna. Sunt medic deci cred ca sunt in masura sa iti dau cateva sfaturi. Trebuie sa iti spun in primul rand ca esti destul de inalt pentru varsta ta. Baietii cresc in inaltime pana in jurul varstei de 20 de ani. Deci in primul rand nu te impacienta. Un sport gen, bascket, tenis de camp, volei, inot te va ajuta sa te dezvolti in mod armonios. Incearca sa adormi inainte de ora 23, pentru ca organismul are ft multa nevoie de odihna, si e important sa stii ca cel mai bine cresti pe timpul noptii, cand organismul se relaxeaza. Dormi cel putin 8 ore pe zi. Din alimentatia zilnica sa nu iti lipseasca 5 fructe sau legume proaspete (banane, merge, salata verde, portocale, morcovi cruzi etc.), lactatele(pentru calciu, ft buna branza de vaci pentru ca are un continut mare de calciu), carnea sa nu iti lipseasca pentru ca proteinele te vor ajuta sa cresti, la propriu. incearca sa faci cat mai multa miscare pe zi, de preferat in aer liber, nu in sala. Sper ca te-am ajutat. Succes

3 răspunsuri:
| blueangel99 a răspuns:

Păi poţi face basket, volei, înot.
De asemenea, poţi să te ridici pe vârfuri şi să încerci să atingi tavanul cu mâinile sau să cauţi o bară şi să atârni cât te ţin mâinile.
De dormit: în pat la cel târziu 10 noaptea, trezirea la 7 dimineaţa(dacă înveţi la o şcoală cu program de după-amiaza)
Pa, pa!

| dana85 a răspuns:

Stai zilnic balansat de o bara, poarta de fier 5-10 minute. Da la cosul de basket.

| hummer24 a răspuns: