Ok o sa cumpar un lant, dar pot sa te intreb daca nu cumva voi schimba lantul sa trebuiasca sa schimb si angreajul?
Vezi cat sunt de tociti si dintii angrenajului. Nu trebuie sa fie ascutiti.
https://www.bikenature.ro/......crm70.html
Acestia sunt dinti buni, neuzati.
Aha inteleg pai sunt cam intre nu sunt nici foarte ascutiti dar nici ca in imaginea acea
Aha inteleg pai nu sunt nici foarte ascutiti dar nici drepti ca in acea imagine
Stai linistit. Te asigur ca nu-i din tocit ci din reglaje. Am peste 40 de experienta cu bicicleta. Cand am iesit tanar de pe bancile facultatii si mai tarziu am avut banii sa-mi cumpar masina. Nu mi-am cumparat, dragostea mea fiind bicicleta. Si acum la batranete merg doar cu ea. Daca vine fiul meu si zice sa mergem in oras cu masina, el se duce cu masina, eu merg cu bicicleta. Poate doar ca lantul sa fie prea scurt dar tocit nu este!
Am cumparat un nou lant si acum este perfect aceasta problema era din cauza lantului uzat nu din reglaje dar iti multumesc mult de sfaturi si ajutor
Trebuie sa mergi la cineva care se pricepe. Eu am pus in loc de 7, 9 pinioane si foile de angrenaj in loc de 2, 3 si a mers.
Spune-i "individului" aluia ca lantul uzat calca totusi bine si nu alaturi. Eu l-am blocat si nu pot comunica cu el.
Nu am la cine sa merg roata am luat-o din alt oras, iar lantul se aliniaza cu pinioanele dar nu calca si pine pe ele
Aia este si din reglarea manetei dar si a intinzatorului. Trebuie un meserias.
Nu prea am la ce meserias sa ma duc si eu zic ca reglajele le-am facut bine doar sunt sute de tutoriale pe net.
Reglează cursa manetei schimbătorului de spate (care ar probabil 7 trepte) să calce pe pinioanele noi
Maneta este de 7 viteze nu poate fi reglata pe 8
Nu Addy, am spus să reglezi cursa manetei (pasul făcut de cablu schimbătorului) astfel încât mișcarea lui să suprapună "robotul" schimbător spate pe pinioane) La schimptorul de mână, o viteză va fi inutilizată. Trebuie doar puțină precizie.
Vezi că unii incompetenți vor să te facă să schimbi lanțul cum că ar fi uzat. Nu e! (dovadă că nu scoate sunete pe pinioanele inițiale)
Aaa inteleg acum ce vrei sa spui am reglat cum trebuie totul asta se intampla pe toate pinioanele si daca ii dau drumul la sufa. Plus ca m-am uitat la lant si chiar se vede ca este uzat( dupa parerea mea ) pentru ca joaca putin si ma gandesc acum daca fiecare za are joc se aduna...
Acum daca poti te rog sa imi spui si parerea ta daca merita sa dau banii pe un lant nou sau nu chiar nu stiu ce sa fac pentru ca este foarte frustrant fiindca am dat multi bani pe roata si pinioane si acum sa vad ca nu merge nu prea imi vine bine.
Dacă lanțul nu "bate" pe pinioanele vechi, reglând bine "robotul" schimbător spate nu va "bate" nicipe pinioanele noi. Așadar eu zic să-l păstrezi pe cel vechi și să reglezi ce-am vorbit. Baftă!
Mersi dar totusi eu aceste reglaje le-am facut deja...
Dacă ai mână fină, reglezi de la șurubul de la maneta de pe ghidon, de la suruburile "robotului" schimbător spate. Repet; nu e greu dar trebuie răbdare și finețe. Poți să o faci dacă ai, așa cum am mai zis, mână fină.
Este din cauza la lant, indicat este cand se inlocuiesc pinioanele sa se schimbe si lantul si invers.
Revin cu un mic update am cumparat un lant nou si acum merge perfect...Va multumesc tuturor de ajutor si de sfaturi