Aia magnetica nu prea are multe piese in frecare directa cu roata volanta
ci cea mecanica are o curea
care freaca tare si mai tare si mai tare direct pe roata
si acea curea de piese se va toci
pentru ca ai un robinet de la care strangi tu cu ana cat de tare sa frece acea curea pe roata respectiva
pe cand la cele mai moderne se apropie niste magneti de roata respectiva
si cu cat se apropie magnetii mai tare cu atat siti senzatia ca ai da in greu la pedale
apoi daca tu esti un om muschiulos la cea unde franezi roata cu o bucata de curea de piele o sa o uzezi repede
pe cand la cea magnetica o sa o distrugi pentru ca cele magnetice sunt facute asa in societatea de consum nu se strica magnetii
ci se strica un servomotor care are dinti din mămăligă plastic care apropie si departeaza acei magneti de volanta respectiva
isi pierde din propietati un arc si se decalibreaza intinderea curelei de transmise
sau pe la pedale toate lagarele unde ti-ai dori si ai visa ca ar trebui sa fie rulmenti sunt bagate plastice care se consuma
in afara de asta daca cumva este versiunea cu curea de transmisie
acea curea seamana cu cureaua de transmisie de la masinile de spalat vechi
de la masinile alea de taiat lemne pe strada
o curea care este facuta din cauciuc cu ate in ea care se exfoliaza
bicicletele acestea mai moderne iti arata si pulsul inimii
si calorii consumate
pe cand cele mai vechi daca iti arata cu ce viteza si cat timp ai mers sa fii fericit
dar la cele mai noi de ultima generatie contin o baterie de 12v 6Amperi
care este bagata intr-un loc in care muncesti 1 zi sa o schimbi pentru ca trebuie sa dai pedala jos si multe holsuruburi ce se infileteaza in plastice
bagate in tot felul de pozitii imposibile
si te chinui o gramada sa le mai montez
De ce trebuie schimbata acea baterie pentru ca fara ea nu porneste daca dai doar din pedale nu apare nimic pe afisaj
pentru ca curentul generat de un mic dinam chici nici nu stiu daca are asa ceva
nu compenseaza consumul calculatorului in timp real
asa ca ar trebui venit cu curent suplientar si acel curent suplimentar il ia din acel acumulator ca de alarma de locuitna
asa ce sa iti mai zic
multe dinte bicicletele acestea moderne nu au mufa sa le conectezi la priza nu au nici mufa sa le bagi incarcator
sau au mufe ciudate pe care nu scrie nici sa ii bati cati volti si cati amperi trebuie sa bagi prin mufele respective si nici macar nu gasesti ceva cre sa mearga sa se infiga in mufa respectiva
sau te min ca le trebuie 9 v asa doar sa ii chemi sa iti dea ei un incarcator de 12v 2Amperi
eu am fost reprezentat garantii pentru unii care cereau ei multi bani pentru interventie si ma trimeteau pe mine si eu rezolvam problema
si ei luau grosul banilor si mie imi dadeau pe o zi de munca 15% din cât au luat ei de la clienți pentru munca pe care eu am prestato
Chiorescu_Ioana_1953 întreabă:
anonim_4396 întreabă: