E un simplu întinzător de lanț. Cât costă... habar n-am; oricum, depinde de unde-l iei, cine îl produce etc.
Schimbătorul e de fapt compus dintr-un întinzător care se poate deplasa stânga-dreapta față de butucul roții ca să „arunce" lanțul de pe un pinion pe altul. E comandat de cablul de la schimbător. Ca să nu ducă lanțul dincolo de pinioane, are două șuruburi de reglaj (sus și jos), cu ajutorul cărora se blochează acea mișcare atunci când ar fi nevoie. La tine, cum NU trebuie să se miște nici în stânga, nici în dreapta, strângi șuruburile alea în așa fel încât întinzătorul să stea exact în dreptul pinionului. Hai, că nu e greu!
Http://prntscr.com/57xd5y deci dupa ce imi pun un singur pinion pe spate pun si chestia asta si renunt la cablu din ce am inteles, apoi strang bine suruburile alea, nu?