Nu este o intrebare...este un material informativ ce am simtit nevoia sa il postez aici pentru ca am vazut ca sunt o gramada de copii care sunt tentati sa foloseasca sau chiar folosesc deja astfel de substante.
Hmm tot timpul un subiect mai delicat ca acesta este considerat "tabu"! ok spune-mi te rog daca crezi tot ce scrie in articol, iti pun o intrebare care reiese din articolul dat de tine! daca nu mai exista DEFEL cum zice CLAR in articol steroizi ORIGINALI in lume cum de la un accident sau pentru o afectiune ti se administreaza steroizi? crezi ca doctorii ar administra fake-uri? si asta e doar o problema! problema cea mare e cata polemica se face pe ceva atat de neimportant! la urma urmei sunt medicamente! incearca tu sa iei 1-2 luni antibiotice sau mai stiu eu ce medicament sa vezi ce patesti! asa ca nu aruncati cu noroi atat in anabolizanti deoarece sunt mult inferioare unor produse MULT MULT MAI NOCIVE PENTRU ORGANISM(tigari, droguri, alcool) de care nu se fac atata tam-tam, ca doar na la o petrecere trebuie sa bei si sa fumezi in mintea unora.Sa se simta bine ce naiba! dar na adevarul doare!
Acum sa nu crezi ca sustin steroizii! nici vorba! Dar nu trebuie sa se faca din tantar armasar tot timpul!
PS:urmareste filmul-documentar Bigger Stronger Faster si ai sa intelegi mai bine ce am vrut sa zic. daca tot iti place subiectul!
Nu cred ca ai citit atent. acolo zicea ca sunt din ce in ce mai putin utilizati in medicina, deci si mai putine firme serioase care ii comercializeaza. Nu zice nimeni ca nu mai exista deloc si nici ca e imposibil sa ii obtii. Dar este o piata din ce in ce mai mare a fakeurilor si de multe ori nu ai de unde sa stii de unde provine ceea ce cumperi.