| Difference a întrebat:

Am cateva intrebari pentru cei care practica sala, sau care au practicat si stiu cu ce se mananca asta.
Trecand peste tampitele intrebari care se pun mereu de genu' : In cat timp ma fac ca Hulk daca ma apuc de sala etc, as vrea sa imi raspundeti si mie in caz ca puteti.
As vrea sa stiu daca atunci cand pui masa musculara se observa si la fata? Sunt destul de slab la fata si as vrea sa ma mai 'ingras' si acolo. Deasemenea am o problema si cu acneea (ce-i drept ca acum nu mai e cum a fost o data) si din cate am auzit sportul ajuta foarte mult si in legatura cu asta. Adica, atunci cand tragi la aparate transpiri si elimini toxinele din corp, am dreptate nu?
Va multumesc si sper sa ma ajutati cei ce va pricepeti.

5 răspunsuri:
| Nickname1890 a răspuns:

La fata vezi doar daca pui pe tine grasime nu masa musculara, ceea ce nu cred ca iti doresti.

Legat de acnee nu sunt medic deci nu stiu exact ce sa-ti spun sportul ajuta la reglarea hormonilor din corp, deci s-ar putea sa vezi ceva imbunatatiri. NU stiu daca elimini toxinele din corp atunci cand transpiri... elimini apa atunci cand transpiri, iar cosurile nu stiu daca sunt legate de toxinele din corp. Pe de alta parte ar putea sa-ti faca rau, transpiratia de pe fata inmultindu-ti cosurile, dar daca te speli pe fata imediat dupa antrenament nu ar trebui sa ai mari probleme

| DAnc3 a răspuns:

Se va vedea doar ca trebuie sa mananci multe proteine, de asta cu acneea n-am auzit de ea, si da elimi ni toxinele din corp daca transpiri.

| hibrid112 a răspuns:

La fata nu ai cum sa pui masa debinde de fizionomia ficaruia. Legat de acnee am si eu aceiasi problema dar de cadn fac sala sa imputinathappy deci e partial adevarat dar mai adevarat e pentru ca la sala trebuie sa mananci anumite lucruri happy deci da!

| Difference explică (pentru hibrid112):