Cum sa-ti spun eu? Sa zicem ca din 360 de gr a rotii e afectata o portiune de 70 de grade. 290 merge bine pe centru. Alea 70 de gr bat in furca pe o parte - acolo unde e stramba spre furca slabesti iar in partea opusa strangi s-o tragi la loc spre centru. Verifici cu mana pe parcurs si starea de tensiune e spitelor sa nu ramana unele prea balalau iar altele prea intinse. Le echilibrezi tensiunea in timpul si la final de operatie. Logic si simplu. Daca nu e stramba janta iti iese. Vezi pe Youtube un tutorial poate.
Se slabesc spitele din partea care bate si se strang cele unde s-a produs un gol. Invarti roata si tii o creta sau creion cat mai fix aproape de janta ca sa marcheze segmentul unde trebuie umblat. Incet, cu rabdare si atentie.
Locul unde s-a produs un gol, adica locul unde nu are nimic, nu?
Cum sa-ti spun eu? Sa zicem ca din 360 de gr a rotii e afectata o portiune de 70 de grade. 290 merge bine pe centru. Alea 70 de gr bat in furca pe o parte - acolo unde e stramba spre furca slabesti iar in partea opusa strangi s-o tragi la loc spre centru. Verifici cu mana pe parcurs si starea de tensiune e spitelor sa nu ramana unele prea balalau iar altele prea intinse. Le echilibrezi tensiunea in timpul si la final de operatie. Logic si simplu. Daca nu e stramba janta iti iese. Vezi pe Youtube un tutorial poate.
iulianchitu întreabă: