Ideea e sa fii in deficit caloric. Alimentele pe care alegi sa le mananci sunt relevante pentru sanatatea ta sau daca te intereseaza sa nu pierzi multa masa musculara (nu cred ca e cazul ca daca era, alegeai cardio de tip HIIT, nu alergarea zilnica). Insa pentru slabirea in sine, conteaza strict numarul de calorii total.
In fine, calculeza-ti necesarul de calorii pentru mentinere, scade 400-500 (sau cate consideri, ideea e sa fii pe minus...nu exagera cu deficitul totusi) si asigura-te ca nu consumi mai mult de atat.
Alergarea ajuta, dar dupa o perioada corpul tau se obisnuieste cu exercitiul asta, cel mai bine ar fi sa faci si cardio + alte sporturi. Nu ai cum sa nu slabesti asa. Si grija la alimentatie. Ca degeaba alergi daca bagi slanina cand vii de la alergat.
Intr-o perioada alergam si eu la 6 dimineata, dar nu mi-a facut bine, e prea devreme. Asigura-te ca ai timp sa te trezesti pana incepi sa alergi, ca altfel iti suprasoliciti corpul. Eu nu aveam alta ora la care sa pot alerga, si ma durea capul, ramaneam fara aer, mi-era rau si dupa, veneam acasa si dormeam iar. Acum ies pe la 7-8, la o ora sau doua dupa ce m-am trezit si am mancat si e ok.
Da,daca o tii tot asa cu alergat la 6 dimineata ai sanse mari.In ceea ce priveste mancatul, nu manca absolut nimic.Bea doar apa. Odata ce organismul va consuma toate depozitele glucidice, acesta va apela la cele lipidice(grasimile) si deci vei slabi mult mai usor.