| AnonimulX1 a întrebat:

Salut!
Am sa va descriu pe scurt ceea ce doresc...
Am 17 ani și am 1 77 înălțime și undeva la 64-65-66kg și vreau sa pun ceva kg pe mine sa fiu mai grăsuț, mi se pare ca sunt slab acum și vreau pe lângă asta sa pun și ceva mușchi peste tot, sunt începător nu știu sa dau detalii si nu am cautat mai multe detalii... Vreau sa fiu mai gras dar și cu mușchi deoarece se iau aiurea niște "colegi" de mine, sunt prosti și nu-i prea duce capul. Doresc sa am mușchi ca atunci când se iau de mine sa ma apar sau sa vadă ca le țin piept.
Trebuie sa consum ceva proteine? Înghit doar 1 ou pe zi și fac sala 10-15 minute cu aplicația ARM Wokout benginner. Mersi!

5 răspunsuri:
| anonimuIl a răspuns:

Tu ai problemă că ești mic de înălțime la 1, 77 înălțime. De aia se și iau de tine ceilalți, nu că ești slab.

| anonimuIl a răspuns:

Tu dacă făceai armata luai șuturi de la cei de 1, 85 înălțime. Deci ești mic de înălțime, nu slab.

| Mihai_Andrei_Neagu_1995 a răspuns:

Eu zic sa mai cauti un ou sa inghiti doua

| Denis_Doar_1988 a răspuns:

Nu mai inghiti, frate, oua, nu te ajuta. Tu ai nevoie de surplus caloric si numar mare de proteine (cam 150 de grame pe zi, poate chiar mai mult), nu sunt sigur. Ia aplicatia myfitnesspal si scrie acolo datele tale, de exemplu inaltime, masa, etc. Si obiectivele pe care le ai si o sa iti afiseze aplicatia cate calorii ar fi indicat sa mananci. Antrenamentul e prea slab, dar daca ma apuc sa vorbesc de antrenament iti scriu un roman, ma limitez la cateva randuri. Trebuie sa ai exercitii pentru toate grupele musculare, nu doar brate, asta insemnand (umeri piept spate abdomen lombar picioare biceps triceps) un antrenament nu trebuie sa fie mai scurt de o ora, chiar daca unii la sala se antreneaza mai putin ca timp exercitiile lor au o intensitate mult mai mare. Daca vrei si sfaturi despre antrenament da-mi reply, macar stiu ca te ajuta si nu ma apic sa scriu degeaba. Si daca da, specifica si ce echipament ai, daca ai.