1. Da, dar portiunea de roata fara spita va fi mai solicitata, si poti sa rupi si altele (in special daca ai peste 100 kg ca mine ). Te mai tine o perioada dar e bine sa repari problema cat mai repede.
2. Drq stie. Probabil nu prea mult, in fond trebuie dat jos cauciucul plus camera, bagata o sirma prin gaurica, si capatul celalalt nituit in spatele celeilalte gaurici. Nu stiu daca gasesti un service pentru asa ceva. Clar va fi mai ieftin decat o roata noua.
Pe filet. Fără nit
Corect. Mi-a venit in minte Pegasul meu din anii 80, singurul la care am vazut spita rupta, dar acum ca mi-ai spus, ai dreptate, si ala era pe filet.
????
Era un like... Dar a postat?
Si la Pegas in anii 70-80, tot pe filet erau spitele. De fapt si la biciclete din anii 50-60 tot sistemul asta este. In alta ordine de idei, nu e necesar sa dai jos cauciucul pentru a schimba spita.
Nu e problema poți merge în continuare cu ea dar pe termen lung s-ar putea sa se mai rupă și altele
Nu costa foarte mult dacă ști sa o repari acasă dacă mergi la un service va costa mai mult
iulianchitu întreabă: