E vorba de reglajul cablului de schimbator si a schimbatorului. Stai linisitit, nu e ceva grav, se mai intampla, cablul se slabeste, si schimbatorul nu mai schimba cum trebuie. Rezolvarea se face in doua miscari sau cinci minute, daca stii cum. In doua miscari: maneta de la schimbator are un stift (daca are, unele manete nu au) unde iasa cablul din ea, acela trebuie rasucit pana ce cablul se stringe iar in pozitia corecta. Daca nu se reuseste asa, se pune schimbatorul pe ultima viteza, adica arcul lui sa fie complet destins, se desface cablul din piulita unde este prins pe schimbator, daca tragi de el inainte de a o face, se va vedea ca este slabit, nu intins cum trebuie, se trage de cablu cu un patent pentru a fi perfect intins cu atentie pentru a nu misca schimbatorul din pozitia lui, si se stringe piulita la loc. In mod normal, daca cablul e intins, trebuie sa functioneze perfect. Iar daca nu mai coboara schimbatorul lantul pe viteza 6, sau ultima care o fi ea, si asta trebuie facut in primul rind, ai doua surubele in corpul schimbatorului, sub ele e H si L inscriptionat, sunt limitatoarele schimbatorului, ele fac sa nu pice lantul de pe pinionul cel mai mic sau de pe cel mai mare, H pentru cel mai mare, L pentru cel mai mic, in cazul tau e L, trebuie destrins, ca lantul sa poata cobori pe ultima viteza, dar cu grija, pentru ca daca il destringi prea mult, lantul va pica de pe pinion, de pe intregul bloc al pinioanelor, si va trebui sa iti murdaresti minutele punindu-l la loc