anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut.Sunt incepator la sala si instructoru mi-a zis sa vin de 3 ori pe saptamana (luni,. marti si miercuri)...este bine asa?

Răspuns Câştigător
| Nickname1890 a răspuns:

Pentru inceput este bine. Corpul nu este obisnuit cu efortul si are nevoie de mai mult timp de refacere. Pe parcurs o sa poti sa mai cresti numarul de zile pe saptamana, dar deocamdata ramai la 3/saptamana.

Si in plus siteul asta este plin de copii mici cu cateva exceptii. Chiar prefer sa tii cont de sfaturile lor in locul sfatului instructorului tau?

13 răspunsuri:
| hummer24 a răspuns:

Cati ani ai pustiule? Ideea e ca nu e ok sa lucrezi in zile consecutine, pentru ca de miercuri pana luni e o pauza destul de mare, deci mai bine ar fi sa te antrenezi luni miercuri si vineri! asta daca esti incepator, deci, schimba-tiantrenorul pentru ca omul habar nu are ce zice

| fuzzer a răspuns:

Este bine, pana te vei acomoda.

| Finetti1313 a răspuns:

Incearca se o iei mai moale si sa nu faci febra musculara. De la un antrenament la altul dubleaza numarul si complexitatea exercitiilor pentru a-ti obisnui corpul. Eu asa am inceput si a fost chiar foarte bine (eu veneam luni, marti, miercuri si joi)
In momentul in care te simti obosit lucreaza la ceva care nu solicita atat de multa energie, apoi revino la ceva mai greu. Daca urmezi sfaturile mele (si ale antrenorului, bineinteles laughing ) o sa te obisnuiesti usor, nu o sa faci febra musculara si exercitiile o sa dea rezultate. Bafta! Sa lucrezi din greu! happy funda?

| MrMuscolo a răspuns (pentru Finetti1313):

Daca vrei sa faci muschi, de la sala nu trebuie sa pleci extenuat, trebuie sa mai ai energie happy

| Cosmin86 a răspuns (pentru Finetti1313):

De ce sa nu faca febra musculara? febra indica un antrenament bine facut

in sportul asta VREI febra musculara

dar tu ai adaugat "funda?" dupa raspuns, deci esti doar un COPIL MIC, care comenteaza si el la sport

| MrMuscolo a răspuns: