| dfwq23 a întrebat:

am 48 kg, 1 74 si 14 ani. Pentru varsta mea eu cred ca sunt slab iar medicii spun ca sunt la normă.
Vreau sa adaug măcar mușchi pe scobitorile de pe corpul meu (maini, picioare, piept, spate). Sunt sanse ca de la exercitii sa cresc in greutate?
Acum fac 5 ridicari la bara, 30 de flotari, 30 de asezari cu flotari si scandura o minuta, toate la 12 noaptea.
Sunt sanse sau le fac degeaba? Sau trebuie sa mai adaug ceva exercitii?

8 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

De fapt, la inaltimea ta esti foarte slab.
Tu esti la limita maxima de inaltime pentru varsta ta, iar tabelul spune ca ar trebui sa ai maxim 72kg.
https://www.suntparinte.ro/......15_ani.jpg
Dar din experinta cu copii, pot spune ca, normal este sa ai 10kg sub inaltime, adica daca tu ai 1.74m greutatea trebuie sa fie 64Kg.
Din pacate, flotarile si sportul nu ajuta la ingrasat, doar hrana sanatoasa si numarul ridicat de calorii, ajuta.

| ruddy a răspuns:

Muschii sunt formati din tesuturi, iar cand faci exercitii aceste tesuturi se distrug. Pentru a se reface si a creste, muschii au nevoie de proteina. Degeaba faci inca 10 exercitii in plus daca nu te alimetezi cum trebuie. Mananca carne, oua, branza, soia, surse bogate in proteina.

| ArisTOTelx a răspuns:

Eu am 178cm 16 ani si 60kg si arat ca un skinny, ma gandesc cum arati tu atunci.

| Horhe2883984921 a răspuns:

Salut, tu trebuie sa mananci sanatos si fara prostii, adica dulciuri multe, mult suc, fa flotari, genuflexiuni, tractiuni daca ai unde, in general fa miscare, esti mic, ai tot timpul, daca faci tot ce ti-am zis corespunzator, o sa fii multumit de rezultate, deci stai linistit, nu-i nimic rau sa fii slab, eu m-am apucat de sport la aproape 15 ani si am inceput pe la 73 de kg, acum am 87, dar depinde si de inaltime, esti in crestere, trage de tine tare si mananca sanatos si o sa ai rezultate, spor in continuare si bafta!

| Stefan2K20 a răspuns (pentru Horhe2883984921):

Cu flotarile nu faci nimic